ارتش رژیم صهیونیستی فقط در طول ۲۴ ساعت، ۲۰۰ کودک بی گناه فلسطینی را در بمباران های مناطق مختلف نوار غزه به شهادت رسانده است.

شهادت ۲۰۰ کودک فلسطینی در ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه ظهر هر روز آمار شهدای حملات و بمباران های ارتش رژیم صهیونیستی را منتشر می کند.

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین ظهر روز جمعه اعلام کرده بود که تعداد کودکان شهید در نوار غزه به پنج هزار نفر رسیده است.

این سخنگو ۲۴ ساعت بعد یعنی ظهر روز شنبه در جدیدترین آمار خود اعلام کرد که شمار کودکان شهید شده در بمباران های ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه به ۵ هزار و ۲۰۰ کودک افزایش یافته است.

مقایسه این دو آمار نشان می دهد که جنایتکاران جنگی و رژیم کودک کش صهیونیستی در طول فقط ۲۴ ساعت یعنی از ظهر روز جمعه تا ظهر روز شنبه، ۲۰۰ کودک فلسطینی را به شهادت رسانده اند.

این کودکان به همراه شمار دیگری از غیرنظامیان فلسطینی در جریان بمباران شدید بیمارستان ها و مدارس غزه و حمله هواپیماهای رژیم اسرائیل به گروهی از آوارگان فلسطینی به شهادت رسیدند.

بر اساس گزارش های رسیده، در حمله روز شنبه ارتش رژیم صهیونیستی به مدرسه الفاخوره و یک خانه در اردوگاه جبالیا، دستکم ۲۳۲ نفر از جمله شمار زیادی زن و کودک شهید و دهها نفر دیگر زخمی شدند که ۱۹ نفر از شهدای بمباران این خانه کودک بودند.

شهادت بیش از پنج هزار کودک در غزه آن هم طی چند هفته، داستان تلخ و غمبار زندگی کودکان فلسطینی‌ها را روایت می‌کند؛ کودکانی که لحظات ناب کودکی آنها زیر سایه دائمی ترور و وحشت از رژیم اشغالگر و در سرزمینی که بزرگترین فاجعه حقوق بشری جهان در آن در حال وقوع است، سپری می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید