مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار نارنجی مبنی بر وقوع کولاک و بارش برف در مناطق شمالی استان به کوهنوردان توصیه کرد از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

خودداری از صعود به ارتفاعات استان تهران

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، حامد یزدی‌مهر بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی مبنی بر وقوع رگبار، وزش باد شدید کاهش محسوس دما، بارش برف و تگرگ و وقوع کولاک و مه در مناطق شمالی به ویژه ارتفاعات استان تهران اظهار کرد: این مخاطرات برای عصر روز دوشنبه ۲۹ آبان تا روز سه شنبه ۳۰ آبان ماه پیش‌بینی شده و لازم است که کوهنوردان از صعود به ارتفاعات در این ایام پرهیز کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به صدور هشدار زرد که روز قبل صادر شد، گفت: پیرو هشدار قبل،همچنان تاکید می‌شود که مردم از توقف در حاشیه و بستر مسیل‌ها و رودخانه‌ها، پارک خودروها در کنار درختان فرسوده و پرواز با هواپیماهای سبک و بالگرد در این بازه زمانی پرهیز کنند و مستحکم‌سازی سازه‌های موقت مانند پوشش گلخانه‌ها و تابلوهای تبلیغاتی نیز در اولویت قرار بگیرد.

یزدی مهر در ادامه بر ضرورت آماده باش دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و افزود: به شهروندان توصیه می‌شود با توجه به پیش بینی‌های صورت گرفته مبنی بر احتمال اختلال ترددها در جاده‌های کوهستانی و نقاط سردسیر در صورت امکان از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید