سخنگوی دولت گفت: نخست وزیر انگلیس و رییس جمهور آمریکا با هواپیمای خود موشک به اسراییل بردند آن هم درست همان شبی که اسراییل با موشک بیمارستان را زد، با همان پول هم رسانه ها تجهیز می‌شوند تا حق طلبی و فطرت انسانی را خاموش کنند.

بهادری جهرمی: با پول موشک های اسرائیل، رسانه های غربی تجهیز می‌شوند

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، علی بهادری جهرمی در همایش دانش آموزی من دادخواه توام که پیش از ظهر امروز یکشنبه ۲۸ آبان در سالن همایش های سرچشمه به مناسبت روز جهانی کودک با هدف اعلام همدردی با کودکان غزه و با حضور کاردار سفارت ونژوئلا برگزار شد اظهار کرد: اگر خدایی نکرده روزی یک آدم به خانه اش برود و ببیند کسی آمده درب خانه را می زند و می گوید این بیچاره ها جا ندارند و اگر امکان دارد چند روز در خانه شما باشد و شما بپذیرید سپس شب شما که خوابید چاقو بردارند و پدر و مادر را بکشند و بچه ها را بیرون کنند، به نظرتان آن کودک باید چه کند؟ فرار کند یا مقاومت؟ آیا نباید خانه را پس بگیرد؟ آن کودک از همسایگان چه انتظاری دارد؟ آیا نباید نانوایی سر کوچه بگوید من به قاتلان نان نمی دهم؟ اسرابیلی ها را انگلیسی ها آوردند به فلسطین و گفتند اجازه بدهید چند وقت اینجا باشند.

وی ادامه داد: آیا انتظار دارند همسایگان با آنها رفت و آمد کنند؟ اگر این بچه مظلوم هر روز در خیابان فریاد بزند و بگوید این قاتل خانه ما را غصب کرده است، قاتل بی آبرو می شود اما اکر کودک برود، یکی دو سال بعد همه یادشان می رود که این فرد قاتل بوده است انگلیسی ها تمام تلاششان در ۸۰ سال اخیر این بوده که همه مردم دنیا یادشان برود اینها غاصب اند، اما بچه های فلسطینی هر روز ایستاده اند و انتظار دارند دیگران هم به جای رفت و آمد با غاصبان، به یاری فلسطینی ها بیاید؛ طوفان الاقصی بار دیگر خاطره ۸۰ ساله را زنده کرد و همه دنیا فهمیدند این افراد غاصبند، اسراییلی ها سال ها تلاش کردند که با ساخت فیلم و امثال آن، این موضوع را از اذهان مردم دنیا پاک کنند.

سخنگوی دولت تصریح کرد: ۸۰ سال بعد از اینکه غاصبان پول و اسلحه و رسانه داشتند اما با طوفان الاقصی غبارها کنار رفت خداوند در قرآن می فرماید: آنهایی که مظلومند و می خواهند صدایشان شنیده شود، ما این کار را می کنیم. وی تصریح کرد: امروز مردم جهان بر خلاف هزینه هایی که دنیا کرده و به صهیونیست‌ها وابسته بودند، یک صدا وارد خیابان ها شده و می گویند به فلسطینیان ظلم و حقشان خورده شده است. از موشک هایی که بر سر کودکان ریخته می شود، فهمیدیم سالها دروغ می گفتید.

بهادری جهرمی اضافه کرد: موشک هایی که امروز بر سر کودکان و بیماران و بیمارستان ها ریخته می‌شود با پولی ساخته می شود که در حساب رسانه ها ریخته می‌شود تا سر مردم کلاه بگذارند هر دو موشک را یک نگاه ساخته و بک مبنا و یک جهت دارد آن هدف این است عده ای نمی خواهند انسانیت حق طلبی و خوبی زنده بماند، اگر زورشان رسید انسانیت و حق طلبی را می گیرند و اگر زورشان نرسید خود انسان را از زندگی محو می کنند و به جای موشک رسانه ای و تبلیغانی موشک نظامی می سازند همان پولی که می شود موشک، به پولی تبدیل می شود که رییس جمهور آمریکا از آنها حمایت می کند، نخست وزیر انگلیس و رییس جمهور آمریکا با هواپیمای خود موشک به اسراییل بردند آن هم درست همان شبی که اسراییل با موشک بیمارستان را زد، با همان پول هم رسانه ها تجهیز می‌شوند تا حق طلبی و فطرت انسانی را خاموش کنند اما غزه نشان داد این فطرت پاک ‌و حق طلبی هرگز خاموش نمی شود.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید