امروز یکشنبه ۲۸ آبان ماه تمامی مدارس و مراکز آموزشی شهرستان طرقبه شاندیز، در همه مقاطع تحصیلی، تعطیل هستند.

تمام مقاطع تحصیلی در این مناطق کشور تعطیل شدند! + جزییات

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، فرماندار طرقبه شاندیز گفت: وضعیت این شهرستان به لحاظ شاخص آلودگی آب و هوا در شرایط اضطرار قرار دارد.

حمیدرضا ضیائی رحیمیان اظهار کرد: با توجه به شرایط اضطرار و بالا بودن شاخص آلودگی آب و هوا و بر اساس تصمیم اتخاذ شده شورای پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان امروز یکشنبه ۲۸ آبان ماه تمامی مدارس و مراکز آموزشی شهرستان طرقبه شاندیز، در همه مقاطع تحصیلی، تعطیل هستند.

وی با بیان اینکه فرآیند آموزش به صورت مجازی و از طریق شبکه شاد پیگیری خواهد شد، از شهروندان خواست تا افراد دارای بیماری زمینه‌ای تنفسی و قلبی، کودکان، افراد سالخورده، مادران باردار و افراد دچار حساسیت‌های پوستی و...از تردد غیرضروری در فضای باز جدا خودداری و پیاده‌روی، ورزش، خرید و یا پیگیری سایر امور خود را به وقت دیگری موکول نمایند.

فرماندار طرقبه شاندیز همچنین تصریح کرد: تمامی فعالیت‌های ورزشی در محیط باز در این روز در نوبت صبح و همچنین مراکزآموزشی روزانه معلولین نیز تعطیل هستند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر به دلیل آلودگی هوا، وضعیت طرقبه شاندیز خوب نیست، از شهروندان خواست در صورت نیاز به تردد حتی‌الامکان از ماسک‌های مناسب استفاده کنند.

ضیائی رحیمیان با اعلام اینکه همه دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران، در آماده‌باش هستند، افزود: تمامی مراکز درمانی مستقر در شهرستان و بیمارستان نیز در آماده‌باش کامل هستند تا در صورت لزوم خدمات لازم را به مراجعه‌کنندگان و شهروندان ارائه کنند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید