دمنوش مصفی خون شاتره، یک مکمل گیاهی سرشار از مواد غذایی و مغذی است که مهم‌ترین فواید آن به پاک‌سازی روده از سموم و چربی‌های اضافی و تصفیه خون و تعادل‌بخشی به غلظت آن ختم می‌شود.

پاکسازی کبد چرب با دمنوش شاتره مصفی خون

دمنوش مصفی خون، یک نوشیدنی طبیعی و برگرفته از عناصر گیاهی است که مشکلات ناشی از غلظت خون و کبد چرب را کنترل و رفع می‌کند. در واقع از دیدگاه طب اسلامی، برای پاک‌سازی و تصفیه خون هیچ راهی بهتر از کمک‌گرفتن از میوه‌ها و داروهای گیاهی نیست.

خیلی از ما زمانی که با مشکلات جسمی مواجه می‌شویم، به مصرف داروهایی می‌پردازیم که بر پایه مواد شیمیایی ساخته شده‌اند. تاثیر بهبوددهنده این داروها به کنار، با عوارض جانبی آن‌ها باید چه کرد؟ اگر از چربی کبد و اختلالات پدیدار شده ناشی از آن رنج می‌برید، ما در این گفتار شما را با خواص دمنوشی آشنا می‌کنیم که مصرف آن می‌تواند در زمینه‌های بسیاری کارساز باشد.

عقیده باستانیان از گیاه شاتره (شاتره)

شاه‌تره که در زبان عام به آن شاتره نیز گفته می‌شود، گیاهی از خانواده خشخاش است که به ‌شکل درختچه‌ای کم‌پشت با برگ‌های خاکستری و نوک‌تیز رشد می‌کند. خرافه‌پرستان دوران باستان، این گیاه را دارای قدرتی جادویی می‌دانستند و اعتقاد داشتند که دود آن هنگام آتش‌زدن، از آن‌ها در مقابل جادو حفاظت کرده و ارواح شیطانی را از بدن خارج می‌کند.

پاکسازی کبد چرب با دمنوش شاتره مصفی خون

دمنوش مصفی خون شاتره را از  برند دکتر بیز بخرید

اگر خواستار پیوستن به آغوش طبیعت هستید و می‌خواهید با مواد گیاهی، تندرستی جسم و روان‌تان را تضمین کنید، از وجود دمنوش خوش‌طعم و خوش‌عطر شاتره غافل نشوید. شرکت دکتر بیز با هدف ترغیب شما به خرید و مصرف تسکین‌دهنده‌های طبیعی، این دمنوش را در بسته‌بندی‌های مخصوص با نام تجاری ستین عرضه کرده است.

با توجه به وجود فراوان داروهای تقلبی، پیداکردن محصولی قابل اعتماد که به نیازهای شما پاسخ دهد، شاید کمی سخت به‌ نظر برسد. اما اگر برند انتخابی شما دکتر بیز باشد، ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که فراوری محصولات آن کاملا طبیعی انجام شده و هیچ عوارض جانبی در پی نخواهد داشت.

دمنوش شاتره مصفی خون ستین، یکی از تولیدات ارزشمند این برند است که مصرف آن، یک رویکرد جادویی در راستای تنظیمات سیستم بدن شما و ارتقای سلامتتان خواهد بود. در عناوین بعد، مطالب مفیدی از خواص این نوشیدنی می‌خوانید.

برای پاک سازی کبد، دمنوش مصفی خون شاتره میل کنید

زمانی که کبد پاک‌سازی می‌شود، گویا یک سم‌زدایی کلی در بدن رخ داده و در پی آن، طیف وسیعی از بیماری‌ها مدیریت می‌شوند. در واقع کبد، مهم‌ترین عضو داخلی بدن است که در فرایندهای حیاتی ازجمله هضم و جذب چربی‌ها، تنظیم قند خون و دفع سموم نقش مهمی دارد.

نظر متخصصان طب اسلامی این است که عرق شاتره و دمنوش آن برای کسانی که چربی در کبد آن‌ها تجمع پیدا کرده و دستخوش اضافه‌وزن و ناهنجاری‌های ناشی از این مشکل شده‌اند، دارویی فوق‌العاده موثر و سالم محسوب می‌شود.

در نظر داشته باشید که بیماری کبد چرب شاید در مراحل اولیه خطرناک نباشد؛ اما اگر نسبت به درمان آن بی‌توجهی کنید، آسیب‌های جدی انتظارتان را می‌کشد که از علائم رایج آن می‌توان به درد در ناحیه شکم، ازدست‌دادن اشتها، حالت تهوع، تورم شکم و پاها و زردی پوست اشاره کرد.

عملکرد دمنوش مصفی خون شاتره ستین بر پاک سازی کبد

پاکسازی کبد چرب با دمنوش شاتره مصفی خون

شاتره یک گیاه علفی چند ساله است که از ترکیبات موثری همچون ویتامین‌ها، اسیدهای فنولیک، فلاونوئیدها و پلی‌ساکاریدها تشکیل شده و همچنین طبعی معتدل و مایل به سرد دارد. فواید دمنوش شاتره مصفی خون، سال‌هاست که در مطالعات دانشمندان به اثبات رسیده است. در واقع ترکیبات آنتی‌اکسیدانی آن به افزایش تولید ادرار و دفع سموم از بدن کمک می‌کند.

همچنین شاتره به ترمیم سلول‌های کبد و بهبود عملکرد این ارگان منجر می‌شود و در التیام عملکرد دستگاه گوارش، هضم‌ آسان غذا و ترشح آنزیم‌های گوارشی نقش موثری دارد.

با دمنوش مصفی خون شاتره، غلظت خون تان را کنترل کنید

یکی از بیماری‌های متداولی که در اثر کبد چرب رخ می‌دهد، افزایش غلظت خون است. در این شرایط گلبول‌های قرمز افزایش پیدا کرده و حساسیت‌های پوستی مانند خارش، التهاب، قرمزی پوست و چشم را به ‌وجود می‌آورد.

داشتن یک سبک زندگی سالم با راهکارهای ایمنی همچون نوشیدن آب کافی، مصرف میوه‌جات و سبزیجات و پرهیز غذایی، بهترین رویکردی است که می‌توانید برای کنترل این وضعیت در پیش بگیرید. اما روش بهتر دیگری که شاید خیلی از ما آن را جدی نمی‌گرفتیم، دمنوش‌های گیاهی هستند که می‌توانند با کنترل وضعیت کبد، غلظت خون را نیز به حالت تعادل برساند.

دمنوش شاتره یکی از آن‌هاست که با خاصیت رقیق‌کنندگی خود، از لخته‌شدن خون پیشگیری کرده و خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی، عروقی و حتی سکته‌های مغزی را خنثی می‌کند.

طریقه مصرف دمنوش مصفی خون شاتره برای تاثیرگذاری بیشتر

برای مصرف این نوشیدنی، ابتدا یک عدد تی‌بگ دمنوش دکتر بیز را به‌مدت ۵ دقیقه در آب‌جوش قرار داده تا دمنوش شما آماده شود. بهترین زمان مصرف این محصول، یک الی ۲ ساعت بعد از خوردن وعده‌غذایی است.

اگر شما به‌عنوان مصرف‌کننده این نوشیدنی، مشکل خاصی ندارید و صرفا برای تصفیه خون خود می‌خواهید آن را میل کنید، ۲ لیوان در روز به‌نظر کافی می‌سد اما اگر هدف شما رفع مشکلات کبدی است، روزانه ۳ لیوان از این دمنوش را به مصرف برسانید تا تاثیرات درمانی آن را بر روی بدن ببینید.

در نظر داشته باشید که این دمنوش برای بیماران هموفیلی و دیالیزی و همچنین کسانی که ناچار به مصرف آسپرین و وارفارین هستند، به‌هیچ‌عنوان توصیه نمی‌شود. خانم‌های باردار و شیرده نیز باید از نوشیدن این دمنوش خودداری کنند چون بر سلامت فرزند آن‌ها تاثیر منفی خواهد داشت.

در مصرف دمنوش مصفی خون شاتره، زیاده روی نکنید!

گرچه محققان به این نتیجه رسیدند که گیاه شاتره علاوه‌بر خواص درمانی بسیار زیاد، ضدعفونی‌کننده، آنتی‌هیستامین، ضداسپاسم، مسهل و آرام‌بخش معده نیز به‌حساب می‌آید، اما اگر در مصرف آن خودسرانه عمل کنید، چیزی از فوایدش عاید شما نخواهد شد.

همان‌طور که گفتیم این دمنوش، طبعی مایل به سرد دارد؛ مصرف بیش از حد آن منجر به سردی بدن، اسهال شدید، گرفتگی عضلات و تنگی نفس خواهد شد. مقدار مجاز مصرف گیاه شاتره در دمنوشی که درست می‌کنید،  ۱۵۰ تا ۲۰۰ گرم است.

خرید دمنوش مصفی خون شاتره ستین، روشی آسان که شما را درمقابل بیماری ها بیمه می‌کند

پاکسازی کبد چرب با دمنوش شاتره مصفی خون

پاک‌سازی کبد، آن‌قدر مهم است که حتی اگر دچار مشکل نشدید هم باید برای پیشگیری از این اتفاق یک برنامه غذایی مناسب داشته باشید و مواردی را ضمن احتیاط رعایت کنید. بدین منظور، ما به شما پیشنهاد خرید دمنوش شاتره مصفی خون ستین را می‌دهیم تا بتوانید از خواص درمانی این گیاه و عصاره آن جهت بهبود یا جلوگیری از اختلالات کبدی بهره‌مند شوید.

اگر مبتلا به  بیماری‌های پوستی مانند اگزما، پسوریازیس و بیماری‌های انگلی هستید، احتمال دارد که این مشکلات ناشی از تجمع چربی و سموم در کبد و به‌هم‌ریختگی تعادل غلظت خون باشد؛ بنابراین شاید بهتر باشد با مشورت پزشک طب سنتی و طریقه مصرفی که به شما می‌دهد، از تشدید این وضعیت خودداری کنید.

جمع‌بندی

دمنوش مصفی خون شاتره، یک ماده دارویی پرخاصیت است که مهم‌ترین فواید آن به پاک‌سازی کبد اختصاص داده می‌شود؛ چراکه با همین تاثیر، علاوه‌بر پیشگیری از سایر مشکلات تهدیدکننده جسمی، به شما کمک می‌کند تا یک مکمل مغذی را در رژیم غذایی خود بگنجانید.

از گذشته‌های دور تا امروز، حکمای طب سنتی به مصرف گیاهان دارویی و دمنوش‌های آن به‌جای استفاده از داروهای شیمیایی تاکید بسیاری داشتند. این در حالی است که متخصصان طب نوین هم با این عقیده موافق‌اند و به‌دلیل ارزش غذایی بالای شاتره، بر مصرف درست و اصولی آن تاکید بسیاری دارند.

در این راستا، شما می‌توانید شاتره را در بسته‌بندی‌هایی به نام ستین، از فروشگاه دیجی نفیس تهیه کنید. همچنین قادرید که از مشاوره رایگان بعد از خرید جهت پیگیری شرایط استفاده از محصول بهره ببرید. دیجی نفیس به شما این امکان را داده که تولیدات طبیعی دکتر بیز را با نشان سیب سلامت و گواهی‌نامه‌های سازمان غذا و دارو تهیه کرده و به طبیعتی که منجر به حال خوب شما می‌شود، دسترسی آسان داشته باشید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید