زنی که به قتل شوهرش متهم شده است ادعا کرد دخالت‌های خواهر همسرش در زندگی آنها باعث اختلاف و درگیری خانوادگی شده بود.

زن جوان به خاطر دخالت‌های خواهرشوهرش، همسرش را خفه کرد + جزئیات
زنی که به خاطر اختلاف با خواهرشوهرش، شوهرش را خفه کرده و به قتل رسانده است در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.

به گزارش سلام نو به نقل از اعتمادآنلاین، متهم بعد از درگیری با شوهرش و بدحال شدن او، اورژانس را خبر کرد اما تلاش‌ها به نتیجه نرسید و مرد جوان به نام ساسان جان سپرد.

بعد از آن وقتی ماموران پلیس پاکدشت در محل حاضر شدند، همسر متوفی گفت شوهرش سکته کرده اما تکنیسین‌های اورژانس گفتند ساسان احتمالاً خفه شده است.

با انتقال جسد به پزشکی قانونی، مشخص شد فشار بر عناصر حیاتی گردن علت مرگ ساسان است. وقتی مینا همسر او بازداشت شد ادعا کرد نقشی در مرگ شوهرش نداشته؛ اما پرهام پسر 9ساله این زوج راز مرگ پدرش را فاش کرد.

او گفت: پدر و مادرم همیشه با هم دعوا داشتند. شب قبل از حادثه عمه‌ام خانه ما بود. وقتی او رفت باز هم پدر و مادرم با هم دعوا و کتک‌کاری کردند. من برادر کوچکم را به اتاق بردم تا دعوا را نبیند، چند دقیقه بعد صدا قطع شد. من از لای در می‌دیدیم که مادر و پدرم همدیگر را می‌زدند. بعد از ساکت شدن خانه در اتاق را باز کردم و دیدم پدرم روی زمین افتاده است.

با توجه به این گفته‌ها بود که مینا دوباره تحت بازجویی قرار گرفت. او گفت: از ابتدای زندگی خواهرشوهرم در زندگی ما دخالت می‌کرد و همیشه من و شوهرم به خاطر او با هم درگیر می‌شدیم. وقتی به خانه ما می‌آمد یا شوهرم جایی او را می‌دید با من دعوا می‌کرد. شوهرم به خاطر خواهرش خیلی من را کتک زد. شب قبل از حادثه هم دوباره خواهرشوهرم به خانه ما آمد. او حرف‌هایی زد و بین ما دعوا شد. فردای آن روز دوباره من و ساسان به خاطر خواهرشوهرم با هم دعوا کردیم. شوهرم کتکم زد و مرا به زمین کوبید. او روی پلهویم نشست؛ اما من خودم را از زیر او بیرون کشیدم و دستم را روی دهانش گذاشتم که فحش ندهد. بعد هلش دادم. یک‌دفعه دیدم شوهرم نفس نمی‌کشد.

متهم در ادامه گفت: اول فکر کردم ساسان سکته کرده است. به اورژانس زنگ زدم؛ وقتی آنها آمدند، گفتند شوهرم فوت کرده است.

در ادامه پدر و مادر مقتول از طرف خود و نوه‌هایشان برای مینا درخواست قصاص کردند. سپس پرونده با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست برای محاکمه زن جوان به شعبه 11 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و متهم به‌زودی پای میز محاکمه می‌رود.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید