طبق اعلام صندوق بازنشستگی کشوری حقوق معلمان بازنشسته تا پایان آبان ماه واریز می شود.

خبر مهم اول هفته ای برای فرهنگیان بازنشسته | واریز حقوق معلمان بازنشسته از این تاریخ

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، عدم پرداخت حقوق برخی از فرهنگیان بازنشسته جدید که در شهریور و مهر ماه امسال بازنشسته شده‌اند، گلایه و نارضایتی شدید آن‌ها را در پی داشته است.

این مسئله را از "صندوق بازنشستگی کشوری" پیگیری کردیم و این صندوق اعلام کرد: "در شهریور و مهر ماه امسال، مجموعاً ۵۳ هزار نفر از فرهنگیان بازنشسته شده‌اند که ۳۰ هزار نفر از این تعداد در پایان مهر ماه و پس از تکمیل پرونده‌هایشان، حقوق خود را دریافت کرده‌اند.

۱۳ هزار نفر دیگر از ۵۰ هزار نفر از فرهنگیان بازنشسته در انتهای آبان ماه جاری حقوق خود را به همراه معوقه مهرماه دریافت خواهند کرد ضمن اینکه مابقی این افراد نیز به دلیل عدم صدور حکم بازنشستگی و برگشت به کار در آموزش و پرورش، حقوق آن‌ها واریز نشده است و بخشی دیگر نیز به دلیل نقص پرونده حقوق بازنشستگی خود را دریافت نکرده‌اند که به محض تکمیل شدن پرونده‌هایشان، حقوق بازنشستگی خود را دریافت خواهند کرد. "

حقوق فرهنگیان بازنشسته ۲۹ هر ماه بر اساس میزان حقوق به حساب بازنشستگان واریز می‌شود و این فرایند در سه روز متولی ادامه دارد همچنین براساس قوانین و مقررات، تعداد فرهنگیان بازنشسته در پایان شهریور ماه هر سال مشخص و احکام آن‌ها صادر و در ادامه حقوق خود را به صورت منظم از صندوق بازنشستگی کشوری دریافت می‌کنند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید