فرمانده پلیس راه مازندران گفت: حجم ترافیک خودرو در محورهای کندوان و هراز مقطعی پرحجم و روان است.

ترافیک سنگین در جاده‌های مازندران

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، سرهنگ یدالله جهان تاب روز جمعهافزود: رانندگان قوانین راهنمایی و رانندگی رعایت کنند چرا که گشت های محسوس و نامحسوس پلیس راه این محورها در همه ساعت شبانه روز در حال رصد کاربران جاده هستند.
وی وضعیت جوی کنونی جاده های استان را صاف و آفتابی اعلام و خاطرنشان کرد : در ۲۴ ساعت گذشته تاکنون گزارشی مبنی بر وقوع تصادفات جرحی و حوادث طبیعی در این محورهای استان نداشته ایم.
فرمانده پلیس راه مازندران، به کابران جاده ای توصیه کرد که قوانین راهنمایی و رانندگی از جمله رعایت فاصله طولی و توجه کافی با جلو را در محورهای کوهستانی و پرتردد کشور رعایت کنند تا سفر ایمن را برای خود و خانواده شان رقم بزنند.

محور کرج - چالوس جزو یکی از شبکه های ارتباطی اصلی پایتخت کشور به خطه شمال کشور استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی شگفت انگیز، جاذبه های تاریخی و کوتاه بودن بعد مسافت در تمامی فصول به ویژه در ایام تعطیلات با استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.
مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.
برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.
مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید