فروش فوق العاده سایپا ویژه آبان سایپا شرایط فروش فوق العاده کوییک R تیپ S ویژه آبان ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

آغاز طرح فروش فوق العاده کوییک R تیپ S با تحویل ۹۰ روزه + قیمت
به گگزارش سلام نو به نقل از رکنا، طرح جدید فروش فوق العاده سایپا با شرایط عالی آغاز شد. این طرح فروش فوق العاده سایپا ویژه آبان ۱۴۰۲ بدون قرعه کشی می باشد. در طرح جدید فروش فوق العاده سایپا کوییک بدون قرعه کشی ثبت نام می شود.متقاضیان طرح فروش فوق العاده سایپا با خرید محصولات ارائه شده در لیست فروش سود بالایی می کنند.آخرین اخبار درباره فروش فوق العاده سایپا را با هم می خوانیم.

فروش فوق العاده سایپا با تحویل ۹۰ روزه

شرکت سایپا شرایط فروش فوق العاده کوییک R تیپ S ویژه آبان ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

پیرو اعلام نتایج در دومین طرح سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگی ها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه یکپارچه عرضه خودرو در خرداد ماه سال جاری نسبت به ثبت نام اولیه خودرو کوییک آر اقدام نموده و اولویت ایشان بهار ۱۴۰۳ تعیین و در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۲ پیامک به ایشان ارسال گردیده می رساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل اعلام می گردد.

شرایط ثبت نام فروش فوق العاده سایپا بدون قرعه کشی ۱۴۰۲

متقاضیان ثبت نام کوییک بدون قرعه کشی میتوانند تقاضای خود برای تحویل کوییک اس را در قالب طرح فروش فوری ثبت کنند. زمان تحویل خودروی سایپا ۹۰ روزه است. متقاضیان ثبت نام فروش فوق العاده سایپا باید کل مبلغ یعنی حوالی ۲۸۱میلیون تومان پرداخت کنند تا این خودرو را در زمان مقرر در رنگ سفید تحویل بگیرند.

۱-متقاضی ثبت نام سایپا امروز طی ۴۸ ماه گذشته نزد شرکت های سایپا و ایران خودرو و طی ۲۴ ماه گذشته از سایر خودروسازان ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نداشته باشد.

۲ - شماره کارت، شماره حساب بانکی و شماره شبا که در آینده وجوه خرید خودرو از آن به حساب شرکت خودروساز واریز می گردد الزاماً باید متعلق به شخص متقاضی باشد. درصورت درج اطلاعات نادرست (شماره شبا)، تمام مسئولیت آن متوجه متقاضی ثبت نام کننده خواهد بود.

۳-ثبت نام کوییک بدون قرعه کشی برای مشتریان حقوقی میسر نمی باشد.

۴ - شماره کارت, شماره حساب بانکی و شماره شبا که در آینده وجوه خرید خودرو از آن به حساب شرکت خودروساز واریز می گردد الزاماً باید متعلق

به شخص متقاضی باشد. درصورت درج اطلاعات نادرست(شماره شبا)، تمام مسئولیت آن متوجه متقاضی ثبت نام کننده خواهد بود.

۴ - شماره تلفن همراه اعلام شده می بایست متعلق به شخص متقاضی باشد.

۵ - امکان ثبت نام سایپا برای متقاضیان دارای پلاک فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) میسر نمی باشد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید