نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پاسخ به هشدار همتای کانادایی خود درباره قتل‌عام زنان و کودکان فلسطینی گفت: ما غیرنظامیان را نمی‌کشیم!

حمله تند نتانیاهو به نخست وزیر کانادا: ما غیرنظامیان را نمی‌کشیم!
جنایات رژیم صهیونیستی و قتل عام بیش از ۱۱ هزار زن، کودک و غیرنظامی فلسطینی در حالی ادامه دارد که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی، مقاومت فلسطین را در این جنایات مسئول دانست!

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، وی این سخنان را در پاسخ به سخنان «جاستین ترودو» نخست وزیر کانادا مطرح کرد که از تل آویو خواسته بود تا قتل کودکان، نوزادان و زنان را پایان دهد.

این مقام صهیونیست که همه جهان وی را درباره نسل‌کشی در غزه مسئول می‌دانند، با فرار رو به جلو مدعی شد که مقاومت فلسطین، غیرنظامیان اسرائیلی را در عملیات طوفان الاقصی هدف قرار داده و کشته است.

در شرایطی که با گذشت بیش از یک ماه از جنگ غزه، هنوز هیچ سند یا عکسی از سربریدن یا سوزاندن صهیونیست‌ها توسط مقاومت فلسطین منتشر نشده است، نتانیاهو ادعاهای دیگر مقامات رژیم صهیونیستی را در این باره تکرار می‌کند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد (که مقاومت فلسطین که سینه خود را برای مقابله با اشغالگران سپر کرده تا از فلسطینی‌ها حمایت کند) با پنهان شدن میان مردم مرتکب جنایت جنگی می‌شود.

در حالی که آمریکا، ناتو و اکثر کشورهای غربی با حمایت تسلیحاتی، مالی و دیپلماتیک از تل‌آویو، در جنایات رژیم صهیونیستی در غزه شریک هستند، نتانیاهو خواستار افزایش حمایت‌ها از این رژیم شد.

«جاستین ترودو» نخست وزیر کانادا روز سه شنبه در انتقادی شدید از رژیم صهیونیستی خواست به «کشتار زنان، کودکان و نوزادان» در نوار غزه پایان دهد.

وی گفت: از اسرائیل می‌خواهم که خویشتنداری حداکثری داشته باشد. دنیا از طریق تلویزیون و شبکه‌های اجتماعی در حال نظاره است. ما شهادت و اظهارات پزشکان، خانواده‌ها، بازماندگان و کودکانی را که والدین خود را از دست داده‌اند، می‌شنویم.

این مقام کانادایی در کنفرانسی خبری در استان بریتیش کلمبیا افزود: دنیا شاهد قتل زنان، کودکان و نوزادان است. این کشتار باید متوقف شود.

نخست وزیر کانادا هفته گذشته نیز گفت که برای آزادی اسرا و ارسال کمک به غزه به وقفه طولانی بشردوستانه در جنگ نیاز است.

وی افزود: این وقفه باید امکان ارسال کمک‌های مهم و واقعی را فراهم کند تا بتوان برای کاهش فاجعه انسانی در غزه، کمک کافی ارائه کرد.

در حالی چهل روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی می‌گذرد که اشغالگران صهیونییست در جنایتی آشکار بامداد امروز پس از چند روز محاصره بیمارستان الشفاء غزه، وارد این مجتمع بیمارستانی شدند.

شمار شهدای فلسطینی در حملات نژادپرستانه ۴۰ روزه رژیم صهیونیستی به غزه به مرز ۱۲ هزار نفر و شمار زخمی‌ها نیز به بیش از ۲۸ هزار نفر رسیده است.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید