این روزها خودروهای kmc با استقبال مردم و به اصطلاح ماشین‌بازها مواجه شده که هشدارهایی درخصوص عدم کیفیت و ایمنی آن ها به گوش می‌رسد.

ضعف شدید خودروهای kmc برای سافاری و آف رود + فیلم

به گزارش سلام نو، ویدئویی در خصوص کیفیت پایین خودروهای kmc در فضای مجازی منتشر شده که می‌تواند زنگ خطری باشد برای کسانی که به دنبال این خودروی چینی هستند.

این روزها خودروهای kmc با استقبال مردم و به اصطلاح ماشین‌بازها مواجه شده که هشدارهایی درخصوص عدم کیفیت و ایمنی آن ها به گوش می‌رسد.

تاریخچه KMC

برند KMC در واقع نام تجاری کرمان موتور برای عرضه محصولات سبک در کلاس سواری و پیکاپ است. پس از اعمال مجدد تحریم‌ها علیه صنعت خودروسازی ایران، کرمان موتور تصمیم گرفت تا محصولات جک را با برند خود یعنی KMC به بازار عرضه کند. این نام کوتاه شده عبارت Kerman Motor Company یا شرکت کرمان موتور است. شباهت نام KMC به نام کوتاه شده جک یا JAC، باعث شده است تا برند جدید کرمان موتور به راحتی در بازار مورد پذیرش مشتریان قرار گیرد. برند KMC فعالیت خود را از سال ۱۳۹۹ و با معرفی پیکاپ کی ام سی T۸‌ آغاز کرد. این پیکاپ که در حقیقت جک T۸ است، به سرعت در بازار مورد توجه مشتریان و علاقمندان قرار گرفت. پس از آن نیز دو محصول دیگر با نام‌های کی ام سی K۷ و کی ام سی J۷ به بازار عرضه شدند که به ترتیب نسخه‌های مونتاژی جک X۷ و جک J۷‌ در ایران به شمار می‌آیند.

یکی از مواردی که خودروهای پیکاپ را تحت چالش قرار می دهد گزینه آفرود می باشد که این روزها علاقمندان فراوانی را به سمت خود سوق داده است.
مزایا KMC T۸

طراحی به روز
امکانات رفاهی مناسب
فضای بار و کابین مناسب
شتاب قابل قبول
قابلیت آفرودی مناسب

معایب KMC T۸

صندلی های سفت
نبود سیستم مدیریت پایداری به روز در حالت دو دیفرانسیل
مصرف سوخت نه چندان پایین
نبود لاینر به صورت استاندارد
سواری خشکتر نسبت به برخی رقبا مانند آسنا، کلوت و تونلند

با این تفاسیر اما به تازگی ویدئویی در خصوص کیفیت پایین خودروهای kmc در فضای مجازی منتشر شده که می‌تواند زنگ خطری باشد برای کسانی که به دنبال این خودروی چینی هستند.در این ویدئو به کیفیت پایین این خودروی چینی پرداخته شده که سوژه کاربران فضای مجازی نیز هست.کاربران هشدار داده و گفته اند: کسانی که به امید سافاری و این دست خودروها هستند، بدانند که کیفیت و ایمنی لازمه را ندارند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید