امیر عباس گلاب خواننده پاپ موسیقی ایرانی در صفحه شخصی اینستاگرام خود عکسی از تولدش در کنار حیوانات خانگیش منتشر کرد.

جشن تولد امیر عباس گلاب در کنار حیوانات خانگی‌اش! + عکس

به گزارش سلام نو، امیرعباس گلاب متولد 24 آبان 1365 در تهران می‌باشد، او از سن 7 سالگی موسیقی را با آواز سنتی نزد پدر خود شروع کرد وی 14 سال بیشتر نداشت که نواختن گیتار را آغاز کرد و گرایش به سبک پاپ و راک آورد.

امیرعباس گلاب که دارای تحصیلات موسیقی است برای دوره ای کوتاه نزد استاد محمد نوری شروع به کار کرد و اولین تک آهنگ خود را در سال 1386 تحت عنوان فقط برو ارائه کرد.

او فارغ التحصیل آکادمیک رشته موسیقی می باشد، بجز خوانندگی، آهنگسازی و ترانه سرایی نیز میکند، مدتی نزد مرحوم محمد نوری آموزش خوانندگی دیده است و از بچگی دوست داشت خواننده است. پدرش یکی از مخالفین سرسخت وی در مورد تغییر سبک و روی آوردن به سبک پاپ بود و حتی به او می گفت اگر تار و سه تار بخواهی برایت تهیه می کنم اما گیتار نه! و پدرش همچنان مخالف پاپ خواندن وی است.

گلاب : پدرم خواننده موسیقی سنتی بود به همین خاطر من هم از هفت سالگی فعالیت موسیقی خودم را شروع کردم و تا سن 14 سالگی نه به شکل خیلی حرفه ای موسیقی سنتی کار کرده ام.

امیرعباس گلاب سال 87 تیتراژ سریال ستایش با ترانه ای از علیرضا آذر و ملودی امیرعباس گلاب و تنظیم سعید شمس اجرا کرد، لازم است ذکر شود سریال ستایش هر هفته از شبکهٔ 3 سیما پخش می شد.

پس از پخش آهنگ ستایش بود که امیرعباس گلاب شروع به پخش تک آهنگهای رسمی خود کرد، آهنگ هایی همچون قدم، خدایا کجایی و هوس کردم.

در پی ساخت فصل دوم سریال ستایش امیرعباس گلاب باز هم به همکاری در این پروژه دعوت شدو آهنگ سریال ستایش 2 را نیز اجرا کرد آهنگی به مراتب زیباتر با ترانه ای از مریم دلشاد، ملودی امین قباد و تنظیم سعید شمس.

وی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

گلاب

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید