امیرمهدی ژوله نویسنده و بازیگر ویدیویی از او در برنامه «دوشات»از خاطرات تلخ ودردناک روزی که مادرش کرده بود و سختی‌های که کشیده بود صحبت کرد منتشر شد مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

خاطره تلخ و دردناک امیر ژوله از درگذشت مادرش در ۳۶ سالگی + فیلم

به گزارش سلام نو، امیرمهدی ژوله متولد ۲۷ مرداد ۱۳۵۸ در تهران، بازیگر و فیلمنامه نویس است.او فارغ التحصیل فوق دیپلم کاردانی رشته عمران از دانشگاه آزاد می باشد که از «بلور فروشی» اتفاقی وارد روزنامه نگاری شد و حالا بازیگر و فیلمنامه نویس است.

امیرمهدی ژوله بعنوان تک فرزند به دنیا آمد و از ازدواج اول پدرش یک برادر ناتنی و ازدواج دوم مادرش دو تا خواهر دارد که با هر سه صمیمی است او زمانی که هنوز در شکم مادرش بود پدر ۳۰ ساله اش را از دست داد و در ۱۴ سالگی مادر ۳۶ ساله اش فوت کرد و او با سختی های زیادی بزرگ شد.

امیرمهدی ژوله: راستش من داشتم زندگی ام را می کردم که یکبار خیلی اتفاقی یکی از همسایه هامون به من گفت دوست داری بروی و جای بعنوان نویسنده فعالیت کنی ؟! اگرچه بلد نبودم بنویسم اما چون خواننده مجله تماشاگران بودم، رفتم، این اتفاق حدود سال ۱۳۸۰ در ۲۲ سالگی ام بود که آن زمان در مغازه ای بلور فروشی می کردم.

امیرمهدی ژوله : با طنز ورزشی شروع کردم و چند سال در جاهایی مانند جهان فوتبال و ایران ورزشی ادامه دادم تا رسیدم به هفته‌ نامه چلچراغ … آنجا هم یک طنز ورزشی را نوشتم که جام جهانی را از نگاه یک بچه روایت می ‌کرد آن بچه کاراکترش محبوب شد و جزو پرطرفدارترین ستون‌ های آن هفته‌ نامه شد.

امیرمهدی ژوله از طریق پیمان قاسمخانی با برادرش مهراب قاسم‌خانی آشنا شدم که یک روز ازم پرسید دوست داری برای مهران مدیری بنویسی ؟ که از آنجا وارد تیم نویسندگی ایشان شدم اولین کارم همکاری برای نوشتن فیلمنامه سریال «پاورچین» در سال ۱۳۸۱ بود.

امیرمهدی ژوله در سال ۱۳۸۷ وقتی ۲۹ ساله بود با دوست «دخترخاله اش» ازدواج کرد، این دو در یکی از مراسم های خانوادگی آشنا و پس از دوستی، ازدواج کردند در نهایت این زندگی تولد فرزند دختری بنام «گندم» می باشد که اسمش را مهران مدیری انتخاب کرده است.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید