محمدرضا صباغیان در تذکری شفاهی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه) مجلس، بیان کرد: همسان سازی حقوق بازنشستگان مورد انتظار جامعه است اما هنوز در کمیسیون تلفیق معطل مانده. این موضوع ۸۰ درصد عدالت را در جامعه پیاده سازی می کند.

افزایش ۷۰ درصدی حقوق بازنشسته ها از ماه آینده | حداقل حقوق بازنشستگان از آذرماه ۱۰ میلیون تومان می شود

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، با توجه به روال هر سال حقوق بازنشستگان اوایل سال جدید کمی افزایش می یابد. حقوق بازنشستگان همانند سایر حقوق به صورت ماهانه پرداخت می شود. مجلس با افزایش حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۲ موافقت کرده است و طبق خبر های اخیر به دست آمده درباره حقوق بازنشستگان و میزان افزایش آن مشخص شده است. اخبار منتشر شده از کمیسیون تلفیق حاکی از آن است که حقوق بازنشستگان بالاخره امسال افزایش و همسان‌سازی اجرایی خواهد شد.

یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود هرچه سریع‌تر بحث همسان سازی حقوق بازنشستگان در لایحه برنامه هفتم توسعه مورد رسیدگی قرار گیرد.

محمدرضا صباغیان در تذکری شفاهی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه) مجلس، بیان کرد: همسان سازی حقوق بازنشستگان مورد انتظار جامعه است اما هنوز در کمیسیون تلفیق معطل مانده. این موضوع ۸۰ درصد عدالت را در جامعه پیاده سازی می کند.

وی در ادامه اظهار کرد: باید همسان سازی ۹۰ درصدی که در برنامه ششم دیده شده، در برنامه هفتم نیز آورده شود، اگر تغییر کند قطعا روی نگاه مردم نسبت به این مجلس اثر گذار است. انتظار می رود هرچه سریعتر بحث همسان سازی حقوق بازنشستگان در لایحه برنامه هفتم مورد توجه قرار بگیرد.

حقوق بازنشستگان واریز شد

واریز مستمری آبان بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی آغاز شده است.

حقوق بازنشستگان به واسطه تورمی که وجود دارد در سالهای اخیر همواره مورد انتقاد بازنشستگان قرار گرفته است. علیرغم افزایش حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۲، بسیاری برخی از آنها می‌گویند حقوقشان کفاف حدود ۱۰ روز زندگی در یک ماه را می دهد. دولت وعده داده که طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان را اجرایی کند اما در این میان گاهی خبرهای نگران کننده ای در خصوص از دستور کار خارج شدن این طرح شنیده می شود. همسان سازی حقوق بازنشستگان می تواند تاثیر قابل توجهی روی میزان دریافتی بازنشستگان بگذارد. تازه ترین خبر درباره حقوق بازنشستگان را در ادامه بخوانید.

واریز مستمری آبان بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی از پنج صبح بیستم آبان آغاز شده است. هیچ تغییری در میزان مستمری آبان ماه بازنشستگان ایجاد نشده است.

پرداخت‌ها براساس حروف الفبا انجام می‌شود و بازنشستگانی که نام خانوادگی‌شان با «الف» آغاز می‌شود، امروز مستمری خود را دریافت کرده‌اند.

بازنشستگان انتظار دارند این ماه پرداخت مستمری‌ها براساس جدول اعلامی سازمان و به موقع صورت بگیرد؛ در چند ماه اخیر، پرداخت مستمری بازنشستگان گاهی با یکی دو روز تاخیر مواجه شده بود

جدول تاریخ واریز حقوق آبان بازنشستگان۱۴۰۲حرف تاریخ پرداخت بانک صادرات ۱۴۰۲/۰۸/۲۹

آ – الف ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ ط ۱۴۰۲/۰۷/۳۰

حروف (ب) تا (ش) شعب تا ۲۰۰۰ نفر ۱۴۰۲/۰۸/۲۲ ظ ۱۴۰۲/۰۸/۳۰

حروف (ص) تا (ی) شعب تا ۲۰۰۰ نفر ۱۴۰۲/۰۸/۲۳ خ ۱۴۰۲/۰۸/۳۰

ب ۱۴۰۲/۰۸/۲۴ گ ۱۴۰۲/۰۸/۳۰

پ ۱۴۰۲/۰۸/۲۵ ل ۱۴۰۲/۰۸/۳۰

ت ۱۴۰۲/۰۸/۲۵ و ۱۴۰۲/۰۸/۳۰

ث ۱۴۰۲/۰۸/۲۵ ه ۱۴۰۲/۰۸/۳۰

چ ۱۴۰۲/۰۸/۲۶ غ ۱۴۰۲/۰۸/۳۰

ج ۱۴۰۲/۰۸/۲۶ ی ۱۴۰۲/۰۸/۳۰

ژ ۱۴۰۲/۰۸/۲۶ ذ ۱۴۰۲/۰۸/۳۰

ص ۱۴۰۲/۰۸/۲۶ ک ۱۴۰۲/۰۸/۳۰

ض ۱۴۰۲/۰۸/۲۷ د ۱۴۰۲/۰۸/۳۰

ز ۱۴۰۲/۰۸/۲۸ ش ۱۴۰۲/۰۸/۳۰

ف ۱۴۰۲/۰۸/۲۸ ع ۱۴۰۲/۰۸/۳۰

ح ۱۴۰۲/۰۸/۲۸ ن ۱۴۰۲/۰۸/۳۰

ق ۱۴۰۲/۰۸/۲۹ م ۱۴۰۲/۰۸/۳۰

س ۱۴۰۲/۰۸/۲۹ بنیاد شهید ۱۴۰۲/۰۸/۳۰

ر ۱۴۰۲/۰۸/۲۹ همکاران بازنشسته ۱۴۰۲/۰۸/۳۰

بانک ملی ۱۴۰۲/۰۸/۲۹

بانک ملت ۱۴۰۲/۰۸/۲۹

بانک تجارت ۱۴۰۲/۰۸/۲۹

پست بانک ۱۴۰۲/۰۸/۲۹

بانک سپه ۱۴۰۲/۰۸/۲۹

بانک کشاورزی ۱۴۰۲/۰۸/۲۹

کد خبرنگار: ۱۵
۶دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید