اپل در ماه سپتامبر (شهریور و مهر) پس از معرفی سری آیفون ۱۵، تولید شارژر مگ سیف دوئو را متوقف کرد.

اپل تولید این ۵ وسیله را متوقف کرد

به گزارش سلام نو به نقل از زومیت چند محصول اپل از جمله آیفون ۱۳ مینی، مک بوک پرو ۱۳ اینچ، پک باتری مگ سیف، شارژر مگ سیف دوئو و لوازم جانبی چرمی، از این پس دیگر تولید نمی‌شوند.

آیفون مینی

به گزارش مک‌رومرز، تولید آیفون ۱۳ مینی در ماه سپتامبر (شهریور و مهر) پس از معرفی سری آیفون ۱۵ متوقف شد اما امکان خرید آیفون ۱۲ مینی ریفربیشد درحال‌حاضر در فروشگاه آنلاین اپل در ایالات متحده وجود دارد.

آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ مینی

آیفون مینی با صفحه‌نمایش ۵٫۴ اینچی و حاشیه‌های باریک، توجه بسیاری از علاقه‌مندان به گوشی های هوشمند کوچک‌ را جلب کرده بود؛ اما براساس تحقیقات کارشناسان فروش، این مدل نسبت به سایر مدل‌های آیفون فروش پایینی داشت. اپل سال گذشته تصمیم گرفت آیفون ۱۴ مینی را عرضه نکند، اما به تولید آیفون ۱۳ مینی به عنوان گزینه‌ای ارزان‌تر ادامه داد.

اکنون آیفون SE با صفحه‌نمایش ۴٫۷ اینچی کوچک‌ترین آیفون اپل است، اما طراحی بسیار قدیمی با دکمه‌ی هوم و حاشیه‌های ضخیم دارد و این احتمال وجود دارد که آیفون SE بعدی دارای صفحه‌نمایش ۶٫۱ اینچی بزرگ‌تر باشد.

مک بوک پرو ۱۳ اینچ

اپل سرانجام هفته‌ی گذشته پس از رویداد هرساله‌ی خود، تولید مک بوک پرو ۱۳ اینچ را متوقف کرد. این لپ تاپ طراحی هفت‌ساله‌ای داشت و آخرین مکی بود که به جای کلیدهای فیزیکی به نوار لمسی (تاچ بار) مجهز شده بود.

تماشا تریلر Godzilla vs Kong روی لپ تاپ مک بوک پرو M1

مک بوک پرو ۱۴ اینچ جدید با پردازنده استاندارد M3 با قیمت ۱۵۹۹ دلار جایگزین مک‌ بوک پرو ۱۳ اینچ با قیمت ۱۲۹۹ دلار شد. مدل ۱۴ اینچی نسبت به مدل قبلی دارای مشخصات متفاوتی از جمله تراشه‌ی M3، صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتزی ProMotion، دوربین 1080p و پورت‌های بیشتر است.

پک باتری مگ سیف

اپل در ماه سپتامبر (شهریور و مهر) پس از معرفی سری آیفون ۱۵، تولید پک باتری مگ‌سیف را متوقف کرد.

این محصولات اپل دیگر تولید نمی‌شوند!

پک باتری مگ‌سیف که در سال ۲۰۲۱ با قیمت ۹۹ دلار عرضه شد، می‌تواند به صورت مغناطیسی به پشت آیفون ۱۲ و نسل‌های جدیدتر آن متصل شود و عمر باتری را ساعت‌ها افزایش دهد. در حالی که همه‌ی مدل‌های آیفون ۱۵ اکنون به درگاه USB-C مجهز هستند، پک باتری مگ‌سیف دارای درگاه شارژ لایتنینگ است که عملاً قدیمی شده.

شارژر مگ سیف دوئو اپل

اپل در ماه سپتامبر (شهریور و مهر) پس از معرفی سری آیفون ۱۵، تولید شارژر مگ سیف دوئو را متوقف کرد.

 شارژر بی سیم اپل مدل MagSafe Duo

شارژر مگ سیف دوئو عرضه‌شده در سال ۲۰۲۰ با قیمت ۱۲۹ دلار، دارای پد تاشو برای شارژر مگ سیف آیفون و باتری شارژر مغناطیسی اپل واچ بود که مانند پک باتری مگ سیف، به پورت شارژ لایتنینگ مجهز شده بود.

لوازم جانبی چرم

به گفته‌ی اپل، توجه‌به حفظ محیط‌ زیست منجر به توقف فروش لوازم جانبی چرمی از جمله نسخه‌های چرمی قاب آیفون، کیف پول مگ سیف، بند اپل واچ و موارد مشابه در ماه سپتامبر شد.

کیف پول چرمی آیفون ۱۲ / iPhone 12 با پشتبانی از مگ سیف

اپل ماده‌ی پارچه‌ای جدید FineWoven را برای لوازم جانبی معرفی کرد که به گفته‌ی این غول فناوری، نسبت‌به چرم، کربن بسیار کمتری برای تولیدش مصرف می‌شود؛ اما مستعد خراش و لکه بودن آن شکایت خریداران را به‌دنبال داشته است.

227227

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید