روزهای یک‏شنبه تا چهار‏شنبه ۲۱ تا ۲۴ آبان ماه نیز، آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری با افزایش دما، در ارتفاعات با وزش باد گرم (سه شنبه نسبتاً شدید) است و از چهارشنبه شب در ارتفاعات نیمه غربی ابری با بارندگی و وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی ‌می‌شود.

 هشدار سطح زرد دریایی در این استان صادر شد

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان مازندران از هشدار هواشناسی زرد دریایی در مازندران خبر داد.

به گزارش سلام نو احمد اسدی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: با شکل‌گیری جریانات شمالی همراه با عبور موج از صبح جمعه ۱۹ آبان با وزش باد نسبتا شدید شمال غربی و شمالی به بیشینه سرعت باد ۱۴ متر بر ثانیه و مواج شدن دریا با بیشینه ارتفاع موج نزدیک به ساحل تا ۲ متر و فرا ساحل تا ۳ متر پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: منطقه اثر مناطق ساحلی و دور از ساحل استان است و اثر مخاطره غرق شدن قایق‌ها و شناورهای کوچک و صیادی، صید کیلکا، احتمال پاره شدن تورهای صیادی و اختلال در ورود و خروج به حوزچه‌ی بندرگاه‌ها است.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران با اشاره به پیش‌بینی هفت روزه وضع هوای استان مازندران خاطرنشان کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران پنج شنبه ۱۸ آبان ماه، صاف تا نیمه ابری، جمعه ۱۹ آبان صاف تا نیمه ابری، از اواسط روز به‌تدریج ابری همراه با وزش باد نسبتاً شدید موقتی، رگبار باران و رعدوبرق است.

وی افزود: در روز شنبه ۲۰ آبان، اسمان استان، ابری (ارتفاعات مه آلود) همراه با کاهش دما با  بارندگی، بتدریج با کاهش ابر همراه است.

این مسئول گفت: روزهای یک‏شنبه تا چهار‏شنبه ۲۱ تا ۲۴ آبان ماه نیز، آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری با افزایش دما، در ارتفاعات با وزش باد گرم (سه شنبه نسبتاً شدید) است و از چهارشنبه شب در ارتفاعات نیمه غربی ابری با بارندگی و وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی ‌می‌شود.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید