کارآگاهان پلیس شهرستان تفتان با همکاری ماموران انتظامی استان با تلاش شبانه روزی و انجام کار اطلاعاتی موفق شدند؛ مخفیگاه ۵ نفر از عاملان اصلی را شناسایی و در دو عملیات جداگانه متهمان را در مناطق روستایی دستگیر کنند.

دستگیری مسببین آتش سوزی های عمدی در تفتان + جزییات

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری ۵ نفر از عاملان آتش سوزی های عمدی اخیر در سطح شهرستان تفتان طی عملیات های منجسم پلیس استان خبر داد.

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، سردار" دوستعلی جلیلیان " با اعلام این خبر، بیان کرد: در پی وقوع چند فقره آتش سوزی عمدی در سطح شهرستان تفتان؛ معادن؛ محل های تفریحی و همچنین ایجاد ناامنی و نارضایتی عمومی در سطح شهرستان بلافاصله تیمی ویژه از کارآگاهان پلیس به محل اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: پس از بررسی های اولیه توسط کارآگاهان پلیس مشخص شد؛ افراد ناشناسی با استفاده از مواد سوختی بنزین اقدام به آتش زدن اموال و اماکن در راستای ناامن کردن منطقه و ایجاد نارضایتی عمومی کرده‌اند که با توجه به حساسیت موضوع مراتب برای دستگیری عوامل این آتش سوزی در دستور کار قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس شهرستان تفتان با همکاری ماموران انتظامی استان با تلاش شبانه روزی و انجام کار اطلاعاتی موفق شدند؛ مخفیگاه ۵ نفر از عاملان اصلی را شناسایی و در دو عملیات جداگانه متهمان را در مناطق روستایی دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اعتراف متهمان به بزه ارتکابی با توجه به قرائن و شواهد موجود؛ با انگیزه اختلافات قبلی؛ خاطر نشان کرد: پلیس با ناقضان حریم خصوصی و امنیت عمومی شهروندان با جدیت و مقتدرانه برخورد خواهد کرد و در این ارتباط همکاری مردم با پلیس الزامی است.

انتهای پیام

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید