ماموران هنگام کنترل محورهای های مواصلاتی استان به یک خودروی سواری سمند که با سرعت در حال حرکت بود مشکوک و با علائم هشدار دهنده به راننده خودرو دستور ایست داده که راننده با مشاهده مأموران با استفاده از سیستم دودزا  بر سرعت خودرو افزود و متواری شد.   

یک سمند با ۶۳۳ کیلو گرم حشیش توقیف شد

فرمانده انتظامی استان خراسان‌جنوبی از کشف ۶۳۳ کیلوگرم حشیش در بازرسی از یک سواری سمند در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر شده است.

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، سردار حسن شجاعی نسب، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اطلاعاتی مبنی بر حمل مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در محور  سربیشه به بیرجند دریافت کردند که تیم های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر برای بررسی موضوع اعزام شدند. 

وی بیان داشت ماموران هنگام کنترل محورهای های مواصلاتی استان به یک خودروی سواری سمند که با سرعت در حال حرکت بود مشکوک و با علائم هشدار دهنده به راننده خودرو دستور ایست داده که راننده با مشاهده مأموران با استفاده از سیستم دودزا  بر سرعت خودرو افزود و متواری شد. 
 
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: مأموران خودروی حامل مواد مخدر را تعقیب و با اقدامات پلیسی آن را متوقف، که در بازرسی از خودرو  ۶۳۳ کیلوگرم حشیش کشف شد. 
 
سردار شجاعی  نسب تصریح کرد: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد. 
 
این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر با قاطعیت ادامه دارد و به هیچ عنوان اجازه جولان به سوداگران مرگ را نخواهیم داد و مردم در این امر خطیر همچون گذشته ما را یاری کنند.

پایان پیام/

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید