کمک گرفتن از وکیلی حاذق در مسائل کیفری و حقوقی ضروری است از این رو درباره بهترین وکیل تهران بدانید.

انتخاب بهترین وکیل تهران + بهترین وکیل طلاق در تهران

سلام نو پلاس: در ممالک متمدنه نقش و اهمیت وکیل و مشاوره حقوقی رایگان با وکیل پایه یک دادگستری کاملا برای آحاد مردم روشن بوده بطوریکه حتی یک معامله ساده را نیز بدون حضور مشاور حقوقی خود انجام نمیدهند اما متاسفانه در کشور ما چنین نیست.

انتخاب یک وکیل درجه یک و عالی و یا یک کارشناس زبده حقوقی و یا یک قاضی بازنشسته یا مشاوره حقوقی رایگان با وکیل دادگستری باعث انتخاب مسیر درست و نقشه راه مناسب جهت احقاق حق شما خواهد گردید.

توجه داشته که باشید که قاضی رسیدگی کننده به پرونده حق ارائه مشاوره حقوقی رایگان و ارائه طریق به طرفین دعوی را نداشته و این موضوع برای یک قاضی تخلف محسوب میگردد و گاه علیرغم میل باطنی خود ناچار به نادیده گرفتن حق شما گردیده و با وجود وقوف بر حقانیت شما ناچار است به جهت دفاع بد یا عدم طرح صحیح خواسته نتواند کمکی به شما بنماید.

انتخاب بهترین وکیل تهران + بهترین وکیل طلاق در تهران

بهترین وکیل تهران

شهر تهران بدلیل کثرت جمعیت در زمینه دعاوی حقوقی هم نسبت به بقیه شهر ها حجم بیشتری از پرونده های حقوقی را دارد.

انتخاب بهترین وکیل تهران از مهم‌ ترین اقداماتی است که برای حل مشکلات حقوقی باید در نظر گرفت.

اولین قدم در هر پرونده قضایی انتخاب بهترین وکیل بخصوص در تهران است. امروزه کمتر کسی پیدا میشود که درگیر پرونده‌ های حقوقی نباشد.

انتخاب بهترین وکیل تهران + بهترین وکیل طلاق در تهران

به جای گذراندن ساعت‌ ها وقت در دادگاه و سردرگم شدن بهتر است که همان ابتدا یک وکیل متخصص و باتجربه را انتخاب کنید. داشتن وکیلی با مهارت و تخصص کافی میتواند شما را در کسب نتیجه مطلوب یاری نماید.

از خصوصیات یک وکیل مورد اعتماد میتوان به مسئولیت پذیری، صداقت در حوزه کاری، تجربه و آگاهی کامل از اطلاعات مورد نیاز در پروسه پیگیری پرونده، اشاره کرد. در ادامه تعدادی از ویژگی های بهترین وکیل را شرح میدهیم.

  • تسلط داشتن به تمامی امور و قوانین مربوط به وکالت و مطالعه کتب های حقوقی مختلف، سبب می شود تا اطلاعاتش به روز شود و از رقبایش پیشی بگیرد
  • داشتن تجربه و سوابق بالا در امور حقوقی، از مهم ترین ویژگی های یک وکیل می باشد. یک وکیل حقوقی خوب و موفقی که تجربه بسیار بالایی در اکثر پرونده های ملکی، کیفری، ثبتی، خانوادگی، طلاق و غیره را دارد به راحتی می تواند از تجربیاتش در دیگر پرونده های حقوقی استفاده کند
  • تجزیه و تحلیل اطلاعات برای حل مشکل پرونده، سبب کوتاه تر شدن زمان و جلوگیری از تلف شدن وقت خواهد شد
  • نظم و وقت شناسی، جزو ویژگی های بسیار مثبتی برای بهترین وکیل در تهران به شمار می رود. موکلی که پرونده اش را به وکیل می سپارد، به جز دغدغه داشتن برای موفق شدن در آن، زمان و تسریع در انجام کار هم بسیار برایش مهم می باشد

انتخاب بهترین وکیل تهران + بهترین وکیل طلاق در تهران

  • نفوذ کلامی بالا و تسلط کلامی خوب، از مهم ترین ویژگی های یک وکیل خبره به حساب می آید زیرا کلام همیشه دارای قدرت بوده است و قدرت کلامی بالای یک وکیل سبب می شود تا به خوبی بتواند در دادگاه از موکلش دفاع کرده و گاهی همین قدرت کلامی بالا، سبب شده است تا حتی اگر همه چیز بر علیه موکل بوده باشد، وکیل بتواند پرونده را به نفع او به پایان برساند.
  • بروز بودن اطلاعات برای یک وکیل خیلی مهم می باشد زیرا قوانین حقوقی در حال تغییر می باشد بنابراین وکیل نیاز است تا اطلاعات حقوقی اش را به روز کند تا بهتر بتواند به موکلینش کمک کند

انتخاب بهترین وکیل تهران + بهترین وکیل طلاق در تهران

  • اخلاق مداری جزو ویژگی های مهم و قابل اهمیت در یک وکیل است. اگر یک وکیل بسیار متبحر باشد ولی در هنگام برقراری ارتباط با موکلش، اخلاق مدار نباشد نمی تواند موجب رضایت موکلینش واقع شود.
  • حافظ اصرار موکل بودن: راز داری و حفظ اسرار موکل یکی از وظایف قانونی وکیل خوب در تهران است. در مورد حفظ اسرار موکل ماده ۳۰ قانون وکالت ۱۳۱۵ چنین مقرر می دارد: وکیل باید اسراری را که به واسطه وکالت از طرف موکل مطلع شده و همچنین اسرار مربوط به حیثیات و شرافت و اعتبارات موکل را حفظ نماید. در آئین نامه لایحه قانونی استقلال کانون وکلای دادگستری مصوب ۱۳۳۴ برای افشاء اسرار موکل مجازات انتظامی درجه ۵ یعنی ممنوعیت از ۳ ماه تا یک سال از شغل وکالت در نظر گرفته شده است.
  • توانایی نوشتن قوی: از مهمترین ویژگی‌ های که یک وکیل باید داشته باشد، مهارت و توانایی بالا در نوشتن است. وکلای موفق باید بتوانند اسناد قانونی مؤثر، روشن و مستدل تهیه کنند.

انتخاب بهترین وکیل تهران + بهترین وکیل طلاق در تهران

  • مهارت‌ های ارتباطی عالی: در همه ی پرونده ها وکلا با موکلان خود، با سایر طرفین پرونده و با دادگاه ارتباط برقرار میکنند. برای اینکه به بهترین وکیل تبدیل شوید هرگز نباید فرصتی را برای تقویت مهارت‌ های ارتباطی خود از دست بدهید.

بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران

بهترین وکیل پایه یک دادگستری شخصی است که پس از طی دوره تحصیلات دانشگاهی در مقطع لیسانس و یا بالاتر در رشته حقوق یا فقه و مبانی حقوق اسلامی یا هم تر از آن در حوزه علمیه، در آزمون کانون وکلای دادگستری که هر سال یک بار برگزار میشود، در رقابتی سنگین و نفس‌ گیر موفق به کسب معدل و ترازی شده باشد که بتواند در بین رقبای پر شماری که دارد به عنوان کارآموز وکالت پذیرفته شود.

انتخاب بهترین وکیل تهران + بهترین وکیل طلاق در تهران

مدت زمان دوره کارآموزی ۱۸ ماه است و پس از آن آزمونی تحت عنوان اختبار به‌ صورت کتبی و مصاحبه علمی شفاهی برگزار میشود و شخصی که موفق به قبولی در مجموع ۲ آزمون کتبی و شفاهی فوق شود، مجاز به حضور در مراسم تحلیف میشود که در مراسم مذکور پس از طی تشریفات و اتیان سوگند توسط ایشان، وی به عنوان وکیل دادگستری یا وکیل پایه یک دادگستری نائل میشود.

  1. سن و جنس وکیل ( زن یا مرد بودن ) ملاک و معیار مناسبی برای سنجش خوب بودن یا بد بودن بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران نیست. گاهی اوقات یک وکیل تحصیل کرده جوان بسیار می تواند از یک وکیل سالخورده و به ظاهر با تجربه به کار شما بیاید. زن یا مرد بودن وکیل نیز خیلی اهمیت ندارد و ملاک علم، شهرت و حسن خلق اوست.
  2. داشتن پروانه وکالت نکته مهمی است. وکلا و مشاوران حقوقی علاوه بر اخذ مدرک کارشناسی یا بالاتر مراحل بسیار سخت کانون وکلا را برای دریافت پروانه گذرانده است.
  3. هیچگاه صرفاً به تبلیغاتی که یک وکیل کرده است اکتفا نکنید. تبلیغات تلویزیونی، اینترنتی و سایر رسانه های گروهی معیار و ملاک مناسبی برای تحقیق نیستند. می توانید به کانون وکلای دادگستری مراجعه کنید و در مورد سابقه وکیلی که قصد انتخاب آن را دارید مطلع شوید.
  4. تحقیق و تفحص کنید زیرا باید از توانایی علمی، شهرت، تجربه، حسن اخلاق و حق الوکاله و سایر خصوصیات بهترین وکیل تهران مطمئن شوید تا بتوانید که پرونده ای که گاه سرنوشت زندگی شما را رغم خواهد زد، به دستان با کفایت وی بسپارید.

انتخاب بهترین وکیل تهران + بهترین وکیل طلاق در تهران

وکیل پایه یک دادگستری تهران مشاوره رایگان

روزانه افراد زیادی با وجود ذیحق بودن قادر به اثبات حق خود در مراجع قضائی نبوده و بدون هیچ دستاوردی نا امیدانه و گاه گریان از پله های دادگستری پائین می آیند.

عمده ترین دلیل این شکست عدم آشنائی مراجعین به اصول و قواعد دادرسی و ادله اثبات دعوی و محرومیت از داشتن یک وکیل خوب و دلسوز و یا عدم دسترسی آسان به مشاوره حقوقی رایگان با وکیل و خدمات قضائی میباشدکه نتیجه آن یک دفاع بد و ابراز مطالبی در جلسه دادرسی یا لوایح بوده که فاقد ارزش قضائی بوده که در نهایت باعث ضایع گردیدن حقه قانونی شما میگردد.

انتخاب یک وکیل درجه یک و عالی و یا یک مشاور یا یک کارشناس زبده حقوقی و یا یک قاضی بازنشسته یا وکیل دادگستری جهت مشاوره حقوقی رایگان باعث انتخاب مسیر درست و نقشه راه مناسب جهت احقاق حق شما خواهد گردید.

توجه داشته که باشید که قاضی رسیدگی کننده به پرونده حق ارائه مشاوره حقوقی و ارائه طریق به طرفین دعوی را نداشته و این موضوع برای یک قاضی تخلف محسوب میگردد و گاه علیرغم میل باطنی خود ناچار به نادیده گرفتن حق شما گردیده و با وجود وقوف بر حقانیت شما ناچار است به جهت دفاع بد یا عدم طرح صحیح خواسته نتواند کمکی به شما بنماید چراکه قاضی ناچار به صدور رای بر اساس ادعای شاکی یا مدافعات متهم میباشد.

بنابراین شایسته است ازمشاوره حقوقی رایگان و مراجعه به دفتر وکالت انعقاد قرارداد با وکیل تضمینی غافل نگردیده و با یک قاضی بازنشسته دادگستری یا کارشناس حقوقی در خصوص نحوه طرح دعوی و شکایت و یا چگونگی دفاع مشورت نموده و یا با تعیین وکیل تضمینی کلا کار پرونده را به اهل کار بسپارید.

انتخاب بهترین وکیل تهران + بهترین وکیل طلاق در تهران

بهترین وکیل طلاق در تهران

اگر در حال طلاق هستید، باید به شدت به استخدام یک وکیل برای کمک به شما در حفظ منافع خود فکر کنید. زمانی که امنیت مالی آینده یا روابط شما با فرزندانتان ممکن است در خطر باشد، نباید به تنهایی این کار را انجام دهید و حضور یک وکیل میتواند کمک شایان توجهی را برای شما به عمل بیاورد.

وکیل طلاق کسی است که با دانش و تخصص خود در پرونده های مربوط به دعاوی مختلف و حقوق خانواده می تواند در دعوای طلاق شما را تا رسیدن به موفقیت همراهی کند. حتی اگر وکیل استخدام نمیکنید حتما قبل از طلاق با یک وکیل متخصص و کاربلد مشاوره دریافت کنید زیرا این امر میتواند برای شما یک امر ضرور و حیاتی باشد.

یک وکیل طلاق میتواند در دعاوی خانوادگی از قبیل طلاق، نفقه ، مهریه و حضانت شما را به صورت تخصصی همراهی کرده تا بهترین نتیجه را کسب نمایید.

در اغلب موارد، طلاق زمان بر و از نظر عاطفی خسته کننده است، و مراحل طلاق می تواند بیش از یک سال طول بکشد، که بهتر است برای روند سریع کارها و دفاع کامل از حق و حقوق خود یک وکیل طلاق را کنار خود داشته باشید .

اگرچه برای طلاق نیازی به داشتن وکیل ندارید، اما این روند از نظر قانونی پیچیده است و بدون داشتن وکیل می تواند منجر به مشکلاتی شود، به خصوص اگر همسر دیگر وکیل داشته باشد.

انتخاب بهترین وکیل تهران + بهترین وکیل طلاق در تهران

اگر تصمیم به طلاق دارید استخدام یک وکیل منطقی است، البته هر کدام از همسران مسائل و نیازهای خود را خواهند داشت و هر کدام از زوجین به وکیل خود نیاز دارند. انواع وکلای طلاق و حق الزحمه آنها می تواند بسیار متفاوت باشد. اما درک عناصر کلیدی در مورد آنچه که وکلای طلاق انجام می دهند، کجا می توان یک وکیل خوب را پیدا کرد و هزینه وکیل طلاق چقدر است مهم است.

نکته مهم، با توجه به شدت عاطفی روند طلاق، وکلای طلاق به عنوان یک شخص ثالث عینی عمل می‌کنند و به مشتریان کمک می‌کنند تا در سطح بالای روحی باقی بمانند و در جهت بهترین راه حل ممکن تلاش کنند. افرادی که دارای فرزند یا دارایی قابل توجه هستند به احتمال زیاد به وکیل نیاز خواهند داشت، در حالی که دو نفر که دارایی حداقل و قابل مقایسه دارند احتمالاً به همان سطح کمک نیاز ندارند.

تصمیم گیری اینکه چه کسی بهترین وکیل طلاق مناسب برای شماست می تواند چالش برانگیز باشد.

یک جستجوی اولیه در گوگل می تواند محل خوبی برای شروع باشد، اما این باید تنها اولین قدم باشد.

جستجوهای گوگل به طیف وسیعی از نتایج منتهی می شود، همچنین ممکن است از صحبت کردن با دوستان یا اعضای خانواده ای که وکیل طلاق استخدام کرده اند، بینش مفیدی به دست آورید، اما وکیل مناسب برای آنها ممکن است برای شما مناسب نباشد.

هر مورد منحصر به فرد است اما همینکه اینجا هستید یعنی وکیل خود را پیدا کرده اید ،مریم نصراللهی با بیش از دو دهه فعالیت حقوقی میتواند بهترین وکیل برای شما باشد با این وجود در اینجا دستورالعمل های خاصی وجود دارد که می تواند به شما در تحقیق و مقایسه وکلا کمک کند.

انتخاب بهترین وکیل تهران + بهترین وکیل طلاق در تهران

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید