تصویر فاطمه معتمدآریا و باران کوثری از پوستر فیلم سینمایی «عامه‌پسند» به کارگردانی سهیل بیرقی حذف شد.

حذف عکس فاطمه معتمدآریا و باران کوثری از تبلیغات فیلم + عکس

به گزارش سلام نو به نقل از سینما اعتماد، فیلم سینمایی «عامه‌پسند» به کارگردانی سهیل بیرقی در حالی از امروز ۱۷آبان روی پرده سینماها رفته است که تصویر هیچ یک از بازیگران این اثر سینمایی در تبلیغات محیطی آن به چشم نمی‌خورد و به نظر می‌رسد به دلیل ممنوع‌الکاری بازیگرانی چون فاطمه معتمدآریا و باران کوثری که نقش‌های اصلی این فیلم را در کنار هوتن شکیبا ایفا کرده‌اند، موجب این اتفاق شده است.

این در حالی است که مسئولان و مدیران سازمان سینمایی در صحبت‌های خود نسبت به آثاری که بازیگران ممنوع‌الفعالیت در آنها ایفای نقش کرده بودند، موضع دیگری داشتند و معتقد بودند که نباید صاحبان یک اثر سینمایی به خاطر آنچه تخلف بازیگران اظهار می‌شود، متضرر شوند، اما محروم کردن صاحبان فیلم‌هایی چون «عامه‌پسند» از بکارگیری چهره بازیگران خود در برنامه‌های تبلیغاتی به وضوح می‌تواند به ضرر فیلم تمام شود.

عامه-پسند-و-تبلیغات-1

«عامه‌پسند» سومین فیلم سهیل بیرقی بعد از «من» و «عرق سرد» است؛ فیلمی که سال ۱۳۹۸ ساخته شده و در جشنواره فجر سی‌وهشتم به نمایش درآمد بود اما در این چهار سال امکان اکران آن مهیا نشد.

بیرقی در «عامه‌پسند» هم شخصیت اصلی فیلمش را یک زن در نظر گرفته است؛ زنی تنها و اینبار بدون اعتمادبنفس که در شهر محل تولدش هم به دلیل باورهای اشتباه، پذیرفته نمی‌شود.

عامه-پسند-و-تبلیغات-2

در این فیلم با بازی فاطمه معتمدآریا در نقش زنی میانسال به نام «فهیمه» روبه‌رو هستیم که سالیان سال با همسرش زندگی کرده و تازه می‌فهمد به او خیانت می‌کند. او از خانه بیرون می‌زند تا مستقل زندگی برای خودش بسازد اما با مشکلاتی مواجه می‌شود که راهش را می‌بندد. اجاره ندادن خانه به زنی تنها، ناتوانی در پیدا کردن شغل یا گرفتن جواز کسب، عدم توانایی مدیریت کافه و … در عین حال سادگی بیش از حدش وضعیت نابهنجاری را برایش ایجاد می‌کند.

هوتن شکیبا یک سال بعد از دریافت سیمرغ بازیگری برای «شبی که ماه کامل شد» در «عامه‌پسند» بازی کرد و این‌بار نقشی بسیار متفاوت از آنچه پیشتر از او دیده بودیم به عهده گرفت.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید