رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی گفت: بیان این‌گونه اظهارات وقیحانه اسرائیل درباره استفاده از بمب هسته ای، منفعل بودن سازمان‌های بین‌المللی را نشان می‌دهد.

صالحی: تهدید هسته‌ای رژیم صهیونیستی، منفعل بودن سازمان‌های بین‌المللی را نشان می‌دهد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی در مورد اظهارات یک مقام صهیونیستی مبنی بر استفاده از بمب هسته‌ای علیه مردم غزه به عنوان یکی از گزینه‌های آن‌ها، گفت: بیان این‌گونه اظهارات وقیحانه، منفعل بودن سازمان‌های بین‌المللی را نشان می‌دهد.

علی‌اکبر صالحی در پاسخ به این سوال که نهادهای بین‌المللی از جمله آژانس بین‌المللی انرژی اتمی می‌توانند چه اقداماتی در برابر این‌گونه اظهارات تهدیدآمیز انجام دهند؟ گفت: اینکه یک وزیر صهیونیستی این‌گونه وقیحانه چنین تهدیدی را مطرح می‌کند و در واقع از یک طرف اعلام می‌کند این رژیم دارای سلاح اتمی است و از دیگر سو آمادگی استفاده از این سلاح کشتار جمعی را دارد بیانگر خوی ددمنشانه آنهاست.

وی همچنین با بیان اینکه  بیان چنین اظهاراتی، منفعل بودن سازمان‌های بین‌المللی را نشان می‌دهد، ‌ اظهار کرد : فرض کنید که این اظهارات را مقام یک کشور دیگری مطرح کرده بود، چه غوغایی ایجاد می‌شد؟

صالحی تاکید کرد: مجامع بین‌المللی باید این‌گونه اظهارات و تهدیدها را پیگیری کنند و با سکوت از کنار آنها نگذرند.

آمیخای الیاهو وزیر میراث فرهنگی رژیم اسرائیل چند روز پیش در اظهاراتی گفت که «انداختن بمب اتم روی غزه یکی از گزینه‌های کابینه جنگ اسرائیل است.»

هر چند اظهارات این مقام رژیم صهیونیستی که به نظر در یک ناهماهنگی با رئیس کابینه بیان شده، خشم نتانیاهو را نیز برانگیخت و او این سخنان را رد کرد، اما این برای اولین بار نیست که مقامات فعلی و پیشین اسرائیلی اظهاراتی از این دست بیان می‌کنند و البته  مجامع و نهادهای بین‌المللی مسئول  عمدتا در برابر آن سکوت می‌کنند.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید