۵۰۳ قطعه سکه عتیقه قاچاق در راه‌آهن کرمان به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

کشف گنج میلیاردی با ارزش در کرمان / ۵۰۰ سکه عتیقه پیدا شد

به گزارش سلام نو به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده پلیس راه آهن کشور از کشف ۵۰۳ قطعه سکه عتیقه قاچاق در راه‌آهن کرمان به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

 سردار حشمت اله ملکی در این باره گفت: در راستای مقابله قاطعانه با معضل شوم قاچاق و قاچاقچیان کالا و ارز در پلیس پیشگیری فراجا، مأموران پلیس راه آهن مستقر در ایستگاه بم حین کنترل و بازرسی وسایل همراه مسافران به بار همراه دو نفر از آنان مشکوک می شوند.

وی افزود: ماموران مستقر در سالن مسافری به وسیله دستگاه آشکار ساز وسایل همراه مسافران مورد اشاره را به صورت دقیق پایش و تعداد ۵۰۳ قطعه سکه عتیقه فاقد مجوز حمل را که به صورت ماهرانه ای در داخل ساک مسافرتی جاسازی شده بود، کشف شد.

فرمانده پلیس راه آهن کشور با بیان اینکه کارشناسان ارزش سکه های مکشوفه را ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و موضوع تحت رسیدگی است.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان برای شناسایی نحوه فعالیت این افراد در تهیه سکه های عتیقه و رابطان آن‌ها گفت: قاچاق اشیاء عتیقه و آثار باستانی، تاراج فرهنگ و تاریخ کشور به شمار می‌رود که در این رابطه از شهروندان می خواهیم در صورت اطلاع از فعالیت افراد سودجو و قاچاقچیان عتیقه مراتب را به پلیس اطلاع دهند

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید