حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت: انجام موفقیت‌آمیز عملیات طوفان الاقصی برای بسیاری از مردم دنیا همانند معجزه بود.

شریعتمداری: صهیونیست‌ها یهودی نیستند بلکه پیروان فرعون هستند
به گزارش سلام نو به نقل از فارس، حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت: عملیات طوفان الاقصی نقطه آغازی بر پایان رژیم صهیونیستی است و این رژیم سفاک دیگر نمی‌تواند کمر خود را راست کند.

حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان در مراسم افتتاحیه رادیو مقاومت در ساختمان مرکزی صداوسیما، اظهار کرد: انجام موفقیت‌آمیز عملیات طوفان الاقصی برای بسیاری از مردم دنیا همانند معجزه بود. عملیات حیرت‌انگیزی که مقاومت فلسطین با طراحی و مردم فداکار و مقاوم غزه با حضور حماسی خود آن را رقم زدند. رژیم صهیونیستی با فروریختن ۳۰ هزار تن بمب ظرف ۳۰ روز بر سر مردم مظلوم غزه و در باریکه‌ای که فقط ۳۶۰ کیلومتر مربع وسعت دارد، به درماندگی خود اعتراف کرده است چرا که این اقدام در هیچ‌یک از آموزه‌ها و تعاریف نظامی، عملیات نظامی تلقی نمی‌شود و جنایت جنگی نام دارد. 

شریعتمداری افزود: واکنش‌های رژیم صهیونیستی در بسیاری از موارد به عکس خود تبدیل شده است. صهیونیست‌ها می‌خواستند مردم غزه را کوچ دهند، ولی شهرک‌نشینان غاصب صهیونیستی مجبور به کوچ شده‌اند.

وی تصریح کرد: علاوه ‌بر شکست هیمنه نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی که دو دستاورد بزرگ طوفان‌الاقصی است یکی از دستاوردهای بی‌سابقه و بی‌نظیر دیگر آن طوفانی است که در افکار عمومی جهانیان برپا کرده است. طوفانی که نه فقط مظلوم‌نمایی رژیم صهیونیستی را برباد داده است بلکه پرده تزویر از چهره پلید و مشمئزکننده این رژیم کودک‌کش را نیز فرو انداخته است. این روزها شاهد حضور چند صد هزار نفری مردم در واشنگتن، لندن، برلین، پاریس، استرالیا، کانادا، اسپانیا و کشورهای این سوی جهان در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی هستیم که تاکنون سابقه نداشته است.

مدیر مسئول کیهان گفت: واقعیت آن است که صهیونیست‌ها یهودی نیستند بلکه پیروان فرعون می‌باشند و البته روی فرعون را هم سفید کرده‌اند. فرعون از بیم تولد حضرت موسی علیه‌السلام کودکان و نوزادان پسر را به قتل می‌رساند ولی صهیونیست‌ها زن و مرد و پیر و جوان و کودکان پسر و دختر را قتل عام می‌کنند.

شریعتمداری افزود: انگیزه آنها نیز با انگیزه فرعون همخوان است. او به مصاحبه هفته گذشته بن‌گویر، وزیر امنیت داخلی اسرائیل اشاره کرد و گفت: او در پاسخ این سؤال خبرنگار که چرا زنان و کودکان را می‌کشید؟ با کمال وقاحت گفته بود؛ آنها هم وقتی بزرگ می‌شوند به حماس می‌پیوندند و زنان نیز برای حماس فرزند به دنیا می‌آورند!

مدیر مسئول کیهان گفت: آمریکا و اروپا با حمایت‌های مالی و تسلیحاتی و سیاسی خود فقط روی اسب بازنده شرط‌بندی نکرده‌اند بلکه زلف خود را به دُم اسب بازنده گره زده‌اند و در نتیجه با رژیم صهیونیستی در سقوط آن سرنوشت مشترکی خواهند داشت. وی در ادامه افزود؛ شواهد موجود حکایت از آن دارند که عملیات طوفان‌الاقصی نقطه آغازی بر پایان رژیم صهیونیستی است و این رژیم سفاک دیگر نمی‌تواند کمر خود را راست کند.

شریعتمداری با اشاره به الگوی سردار دل‌ها، شهید سلیمانی، افزود: آن شهید بزرگوار می‌فرمود فرماندهان ما خود در میانه میدان نبرد حضور دارند، به نیروها نمی‌گویند جلو بروید، بلکه خود پیشتازند و از نیروها می‌خواهند که درپی آنها بیایند. 

وی افزود: رژیم صهیونیستی بسیاری از اعضای خانواده فرماندهان حماس را قتل عام کرده و به شهادت رسانده است ولی آنها همچنان در کنار مردم غزه هستند و همدل و همراه با آنان به مبارزه مشغولند.

لینک کوتاه کپی لینک
کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید