مرکز خرید خاویار مرغوب در ایران کجاست؟ کشور ما از آنجا که بهترین و بیشترین تولید کننده های پرورش ماهیان خاویاری را دارد، بدون شک دارای مراکز های خرید و فروش خاویاری بسیاری نیز می باشد. نمایندگی هایی هستند که علاوه بر اینکه خاویار را داخل کشور عرضه می کنند، صادرات محصولات را نیز انجام می دهند.

مرکز خرید خاویار مرغوب ایرانی

مرکز خرید خاویار مرغوب در ایران کجاست؟ کشور ما از آنجا که بهترین و بیشترین تولید کننده های پرورش ماهیان خاویاری را دارد، بدون شک دارای مراکز های خرید و فروش خاویاری بسیاری نیز می باشد. نمایندگی هایی هستند که علاوه بر اینکه خاویار را داخل کشور عرضه می کنند، صادرات محصولات را نیز انجام می دهند.

مرغوبیت و کیفیت انواع خاویار ایرانی

مرغوبیت و کیفیت های بسیار عالی خاویارهای سیاه، که از بهترین نوع خاویارها در جهان می باشند، باعث شده است که کشور ما از بهترین تولید کننده های خاویاری باشد. خاویارهای ایرانی همان خاویارهای سیاه می باشند که از گونه های مختلفی برخوردار می باشند. ابتدا خاویار بلوگا در جایگاه اول قرار دارد از نظر کیفیت و خاویار آسترا در رتبه دوم و خاویار بری در رتبه سوم. البته هر کدام از این محصولات ارزش غذایی خاص خودش را دارد اما با توجه به ذائقه غذایی مصرف کننده ها دسته بندی می شوند.

خاویار ایرانی چه مزه ای دارد؟

هر کدام از گونه ی خاویاری با دیگر گونه ها متفاوت می باشد و همه محصولات سرشار از طعم ها و مزه های مختلف می باشد. برای بهتر درک کردن مزه ها به شما پیشنهاد می شود که هر دفعه یک نوع خاویار را مصرف کنید تا طعم هر کدام از محصول ها را چشیده باشید.

در این میان بسیاری از افراد هستند و مصرف کننده ها هستند که خاویار را نمی توانند به تنهایی مصرف کنند، پس به این دسته از افراد نیز پیشنهاد می شود که خاویار را با انواع چاشنی ها مصرف کنند همچون: (آبلیمو، لیموی تازه، سبزیجات معطر، و....).

همچنین می توانید در کنار وعده های غذایی خود خاویار را مصرف کنید اما خاویار نباید هیچ حرارتی ببیند.

مرکز خرید خاویار مرغوب ایرانی

مجوزاتی که فروشندگان خاویار ایرانی لازم دارند

خاویار ها در خطر انقراض قرار دارند و چندین سال است که اجازه صید اینگونه ها به تولید کننده ها داده نمی شود و خاویار دریایی یا همان وجشی دیگر موجود نیست.

از آنجایی که تمام گونه های خاویاری موجود در ایران، همگی پرورشی هستند و باید به صورت پرورشی در مراکز های خرید و فروش خاویاری به فروش برسند، نمایندگی ها موظف هستند تا یک سری از مجوزهای مربوطه را در این زمینه از سازمان دامپزشکی و شیلات ایران دریافت نمایند. مجوزاتی که باید مجموعه های فروش خاویاری دریافت کنند عبارتند از:

  • سایتس
  • کارت بازرگانی
  • اینماد
  • کارت عضویت در اتحادیه آبزیان
  • مجوز دامپزشکی
  • مجوز شیلات
  • و...

فروشگاه های اینترنتی، و مراکز عرضه خاویار ایرانی موظف هستند تا این مجوزها را تهیه نمایند که بتوانند عرضه درست و قانونی را در کشور داشته باشند و با اینکار می توانند اعتماد مصرف کننده ها را نیز به خودشان جلب نمایند، زیرا مصرف کننده می داند که با این مجوزها شما مسلما خاویارهای اصل و با کیفیتی را در بازار ایرانی عرضه می نمایید.

مرکز خرید خاویار مرغوب ایرانی

بزرگترین مرکز خرید خاویار مرغوب ایرانی

همانطور که در بحث های قبلی برای شما در مورد مراکز بزرگ خاویاری صحبت کردیم، ایران کشوری است که بیش از چندین مراکز خرید و فروش خاویاری دارد. هر کدام از این مجموعه ها محصولات را به نوعی در میان مصرف کننده های داخلی و خارجی عرضه می کنند.  امروزه مراکز بزرگ خاویاری در کشور دسترسی آسانی را برای مشتری فراهم کرده اند. این نمایندگی محصولات را در کمترین زمان ممکن به دست مصرف کننده های دور و نزدیک خود می رساند و بهترین روش ارسال را برای مصرف کننده ها انتخاب کرده است که می توانید در سایت فروشگاه آنلاین این مجموعه مشاهده نمایید. در بسیاری از نقاط کشور نیز نمایندگی هایی دارد که مشتری به صورت حضوری می تواند خرید خود را انجام دهد. همچنین تحویل درب منزل و پرداخت در محل نیز یکی از ویژگی های مهم این نمایندگی می باشد.

مزیت های رایبد خاویار عبارتند از:

  • پاسخگوی آنلاین و 24 ساعته
  • خرید از سایت فروشگاه
  • تحویل درب منزل
  • پرداخت در محل
  • ارسال رایگان در بسیاری از نقاط ( همچون تهران)
  • و...

نمایندگی های عرضه خاویار در ایران

نمایندگی های عرضه خاویار در ایران چه نام دارند؟ برای دریافت و استعلام نمایندگی های مناسب روش های بسیاری وجود دارد و شما می توانید در گوگل از بهترین شرکت ها را جست و جو نمایید.

اگر می خواهید بهترین مرکز خرید را جستجو کنید و برای بار اول می خواهید یک نمایندگی را انتخاب کنید بهتر است به دنبال برندی باشید که دارای تازه ترین نوع خاویار به جهت فروش باشد. رایبد خاویار یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده و فروشنده انواع خاویار در ایران می باشد که می تواند محصولات خود را نیز برای مصرف کنندگان خارجی، با توجه به داشتن مجوز های مورد نیاز صادر کند. روش های خرید شما از این مجموعه بسیار زیاد است و می توانید به صورت حضوری و حتی غیرحضوری از سایت فروشگاه خرید خود را انجام نمایید.

سفارش غیر حضوری خاویار ایرانی چگونه است؟

سفارش غیر حضوری همان خرید اینترنتی می باشد. شما باید به سایت های فروشگاهی خاویاری ایرانی مراجعه کنید که بدانید نمایندگی هایشان دارای تمام مجوز های خاویاری همچون اینماد، مجوز شیلات و کارت های بازرگانی می باشند. این مورد از نمایندگی ها مانند رایبد خاویار که تمامی مجوزهایی مورد نظر در زمینه خرید و فروش خاویارها می باشد، همیشه بهترین و با کیفیت ترین نوع خاویارهای اصل و تازه را در میان مصرف کننده های خود عرضه می کنند.

خرید خاویار از سایت اینترنتی یا دیجی کالا

محصولات خاویاری ایرانی هم اکنون برای شما در فروشگاه و سایت خرید اینترنتی رایبد خاویار وجود دارد که می توانید آنها را در بسته بندی های مورد نظر خود خریداری نمایید. همجنین در فروشگاه اینترنتی رایبد خاویار، قبل از خرید خود می توانید قیمت محصولات را دریافت کنید.

این مجموعه دردیجی کالا نیز محصولات را برای شما موجود کرده است و در سایت دیجی کالا خاویارها برای شما تا چندین درصد تخفیف خورده است. خاویارهای بلوگا را هم اکنون می توانید با قیمت تخفیف خورده از دیجی کالا خریداری نمایید.

مرکز خرید خاویار مرغوب ایرانی

قیمت خاویار ایرانی در مراکز فروش

قیمت خاویار ایرانی در مراکز فروش خاویاری در کشور چقدر است؟ خاویارهای ایرانی به یک گونه ختم نمی شوند و هر کدام دارای انواع مختلفی هستند. به همین جهت نرخ قیمت ها در میان هر گونه خاویاری متفاوت است. لیست قیمت محصولات به صورت ریپک شده در بسته بندی های گرمی در سایت فروشگاه برای شما قرار داده شده است. از انواع خاویارهای ایرانی در این مجموعه که هم اکنون برای خرید شما موجود می باشد عبارتند از:

بلوگا امپریال تاپ:  ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

بلوگا امپریال: ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان

بلوگا رویال: ۱ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان

بری: ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

از کجا خاویار با قیمت مناسب بخریم؟

خاویار را با قیمت مناسب می توانید از فروشگاه های آنلاین تهیه کنید. علاوه بر قیمت مناسبی که محصولات این مجموعه دارد، کیفیت های بی نظیر و تازگی محصولات است که رایبد خاویار را محبوب کرده است در میان مصرف کننده ها. این مجموعه در تلاش است که در هر فصل مورد نیاز، بهترین خاویار ها را به همراه تازه ترین کیفیت ها به شما عزیزان  عرضه کند. در فروشگاه رایبد خاویار در این چند ماه اخیر لیست قیمت دچار افزایش نشده شما می توانید با همان قیمت ثابت قبل، خاویارهای خود را از این نمایندگی خریداری کنید.

مرکز خرید خاویار مرغوب ایرانی

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید