نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: طوفان‌الاقصی به رژیم صهیونیستی سیلی می‌زند اما فریادش را آمریکا می‌کشد این نشان می‌دهد که جنگ از کجا مدیریت می‌شود.

جلیلی: طوفان‌الاقصی به صهیونیست‌ها سیلی می‌زند ولی فریادش را آمریکا می‌کشد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، سعید جلیلی در نشستی با موضوع شریک جرم قطعی «مساله فلسطین و نقش آمریکا در جنایات رژیم صهیونیستی» در دانشگاه امیرکبیر اظهار داشت: آلمانی که سال گذشته می‌گفت نگران مردم ایران است در زمان دفاع مقدس سلاح شیمیایی در اختیار صدام قرار می‌داد تا مردم سردشت را بمباران شیمیایی کند در صورتی که بعد از فوت خانم گراوند اعلام کرده که فوت وی بسیار غیرقابل تحمل است.

وی افزود: صدراعظم آلمان درباره بحث بمباران غزه می‌گوید اسرائیل یک کشور دموکراتیک است و بر اصول کاملا بشردوستانه استوار است برای همین ما مطمئن هستیم که هر کاری که ارتش آن انجام می دهد، منطبق بر این ارزش هاست.

نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی عنوان کرد: امام راحل حدود ۶۰ سال پیش در سال ۴۲ و ۴۳ مباحثی را مطرح می‌کرد. هنر امام این بود که نمی‌رفت سراغ کسی که مامور است بلکه سراغ عامر می رفت، و نمی‌رفت سراغ چیزی که نمایش داده می‌شود بلکه سراغ واقعیت می‌رفت.

جلیلی خاطرنشان کرد: امام(ره) می‌دانست شاه عروسکی بیش نیست و هدف را روی کسی قرار می‌داد که این عروسک را می‌چرخاند و به همین دلیل امام را تبعید کردند که می‌دانست نقشه دست چه کسی است و چه کسی این را مدیریت می‌کند.

وی ادامه داد: کسانی مدعی امنیت جهان شده‌اند که برای کار کردن چند سانتریفیوژ زیر نظر آژانس چند قطعنامه صادر می‌کنند ولی برای بدترین کشتارها در غزه یک قطعنامه هم صادر نمی‌کنند.

نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی بیان کرد: چند قدرت امتیاز وتو دارند و اگر در سازمان ملل ۱۲۰ کشور گفتند که این محکوم است آنها می گویند نه و وتو می کنند و این واقعیتی است که امروز از آن حمایت و آن را تقویت می‌کنند. هنر حضرت امام این بود که عمق نقشه‌هایی که نه برای ایران بلکه برای جهان کشیده می‌شد را افشا می‌کرد.

جلیلی تصریح کرد: در سال ۴۳ که منجر به تبعید امام شد، ایشان می‌فهمید که چه رفتاری امروز شکل می‌گیرد. امام در ۱۳ آبان سال ۴۳ بیان فرمودند که اگر بالاترین سرباز ما را یک سرباز معمولی آمریکایی مورد هدف قرار دهد در ایران کسی حق ندارد او را محاکمه کند و این ماهیت کاپیتولاسیون بود.

وی تاکید کرد: حوادث امروز در غزه را نسل جوان ما به چشم می‌بیند. مهم این است که در تحلیل قضیه فلسطین نگوییم که یک مساله و نزاعی میان گروه مقاومت با عده‌ای از صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی است.

طوفان الاقصی به رژیم صهیونیستی سیلی می‌زند

نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: طوفان الاقصی به رژیم صهیونیستی سیلی می‌زند اما فریادش را آمریکا می‌کشد این نشان می‌دهد که جنگ از کجا مدیریت می‌شود. این نشان می‌دهد که اگر شما این جنایت و جرسومه فساد برچیده شود باید اصل را هدف قرار دهید زیرا اوست که اینها را مدیریت می‌کند.

جلیلی ادامه داد: آمریکا یک مشت جنایتکار را اجیر کرده در یک سرزمینی که کار او را نمایندگی کنند. زمانی شاخ و برگ رژیم صهیونیستی برچیده می‌شود که ریشه خود آمریکا از منطقه کنده شود. کشورهایی که سال گذشته به بهانه فوت یک خانم همه جانبه به میدان آمده و اشک تمساح ریختند در برابر جنایت غزه واکنشی عکس نشان می‌دهند.

وی یادآور شد: اینکه گفته می‌شود فلسطین مساله اول جهان اسلام و آمریکا دشمن اول جهان اسلام است حرف دقیقی است و یک بحث عمیق راهبردی و تحلیل صحیح علمی است و فقط یک جمله نیست بلکه بحث بسیار مهمی است.

کد خبرنگار: ۲۸
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید