۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
کد خبر: 55473390

خرید غذا، لوازم و تجهیزات حیوانات خانگی از بورس پت شاپ به صرفه است، همراه باشید تا بدانیم بورس پت شاپ تهران کجاست.

بورس پت شاپ تهران کجاست؟

سلام نو پلاس: برای نگهداری از حیوانات خانگی باید لوازم و تجهیزاتی را فراهم کرد تا آن‌ها همیشه در سلامت باقی بمانند و سرحال و پرانرژی باشند؛ زیرا یک حیوان خانگی مانند سگ، گربه و یا پرنده‌ها نمی‌تواند هر غذایی را بخورند و بحث بهداشت و سلامتی آن‌ها بسیار اهمیت دارد.

برای تهیه غذا و خرید لوازم حیوانات خانگی باید به سراغ پت شاپ‌های قابل‌اطمینان و معتبر در سطح شهر رفت؛ اما بسیاری از صاحبان حیوانات خانگی پیدا کردن یک پت شاپ خوب را کاری سخت می‌دانند و در مورد ویژگی‌های یک پت شاپ معتبر اطلاعات کافی ندارند.

ممکن است شما برای خرید لوازم موردنیاز حیوان خانگی محبوب خود به پت شاپ‌های مختلفی سر زده باشید؛ اما هیچ‌کدام یک گزینه ایده‌ال برای شما نبوده‌اند و بیشتر مواقع خرید رضایت‌بخشی نداشته‌اید.

بهتر است قبل از آن‌که به سراغ خرید لوازم موردنیاز حیوان خانگی خود بروید، در مورد توانایی‌های آن فروشگاه اطلاعاتی کسب کنید.

پت شاپ چیست

پت شاپ (Pet shop) به مرکز فروش لوازم حیوانات خانگی اطلاق می‌شود. پت شاپ از ترکیب دو کلمه‌ی انگلیسی “پت” و “شاپ” ایجاد شده است؛ پت به معنای حیوان خانگی و شاپ به معنای فروشگاه یا مرکز خرید است.

بنابراین، پت‌شاپ به معنای فروشگاه حیوانات خانگی می‌باشد؛ البته این معنای تحت‌الفظی لغت است و در حقیقت، پت شاپ، به فروشگاهی گفته می‌شود که اقدام به فروش لوازم حیوانات خانگی می‌نماید.

بورس پت شاپ تهران کجاست؟

در پت‌شاپ، انواع مختلف لوازم حیوانات خانگی به فروش می‌رسد؛ مانند:

  • خوراکی ها و غذای حیوانات خانگی
  • مکمل‌های دارویی پت
  • لوازم آرایشی بهداشتی حیوانات خانگی
  • انواع قفس و باکس حیوانات، جوندگان
  • انواع تشویقی‌ها

محصولات پت شاپ بسیار متنوع است. غذا، ویتامین، قفس نگهداری، قلاده، شامپو، برس و شانه، پوشاک، لوازم بهداشتی، وسایل آموزشی، اسباب بازی تشویقی و صدها مورد دیگر از لوازم مخصوص حیوانات خانگی در پت شاپ فروخته می شود.

پس باید بگوییم که ترجمه فارسی پت شاپ همان فروشگاه لوازم حیوانات خانگی است. در این فروشگاه‌ها لوازم متفاوت و بسیاری برای حیوانات خانگی مانند گربه‌ها، سگ‌ها، جوندگان، پرندگان، ماهی‌ها و آبزیان متفاوت به فروش می‌رسد.

بورس پت شاپ تهران

ما برای مراقبت از حیوانات خانگی خود همیشه سعی می کنیم بهترین ها را برای آن ها انتخاب کنیم، به همین دلیل نیاز به فروشگاهی قابل اطمینان داریم که تمامی محصولات آن ها معتبر و دارای تاییده های لازم باشند تا سلامتی پت ما را تضمین کنند.

پت شاپ ها این امکان را به ما می دهند که در کنار یک خرید ایمن، از تجربه متخصصین این امر نیز بهره ببریم و بهترین انتخاب را انجام دهیم. در کنار توصیه های دامپزشک حیوان خانگی خود می توانید از توصیه های فروشندگان پت شاپ نیز برای خرید استفاده کنید.

در یک پت شاپ، برندهای مختلفی از محصولات موجود است که به شما کمک می کند بر اساس نیاز پت خود مانند سن، نژاد، وضعیت جسمانی و سلامتی اش کالای مورد نظر خود را تهیه نمایید.

بورس پت شاپ تهران کجاست؟

ویژگی دیگر پت شاپ، فروش محصولات و لوازم از برندهای معتبر خارجی و داخلی است که استاندارها و مجوز های لازم را دارا باشند. توجه به این نکته نقش بسزایی در تضمین سلامتی پت شما دارد.

یک پت شاپ مجهز و تخصصی در واقع هر آنچه پت شما نیاز دارد در اختیار شما قرار می دهد. محصولاتی از جمله غذای خشک سگ و غذای خشک گربه، کنسرو سگ و غذای مرطوب و کنسرو گربه، پوچ سگ و گربه، پلت پرندگان و جوندگان، یونجه، پوشال، انواع ویتامین ها مخصوص سگ ، گربه، پرنده، جونده و ماهی، پد بهداشتی، شامپو، مسواک و خمیر دندان، دستمال مرطوب، شامپوهای درمانی، مکمل های درمانی، قفس جونده، قفس پرنده، باکس، ساک حمل حیوانات خانگی کوچک، جای خواب، لباس، قلاده، ظرف آب و غذا، لوازم آموزشی و تربیتی ماننده قلاده های آموزشی، زنگ آموزشی، سوت و کلیکر، انواع اسباب بازی، شورتکس مخصوص سگ و گربه، پوشک مخصوص، تراریوم، ظرف نگهداری لاکپشت، اسکرچر، درخت گربه، انواع شیرخشک سگ و گربه، پارک نگهداری، سینی دستشویی، غذای ماهی، تجهیزات و لوازم آکواریوم مانند بخاری، تصفیه، سنگ هوا، لوازم دکوری آکواریوم، روشنایی، پمپ و صدها مورد دیگر در این دسته جای دارند.

دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران در خیابان آزادی، خیابان قریب قرار دارد، اما پشت آن، در خیابان اسکندری شمالی، منبع و راسته فروشگاه‌های لوازم حیوانات خانگی است که به دارندگان حیوانات این امکان را می‌دهد بدون چک و چانه، چیزی را که می‌خواهند بخرند، ارزان‌تر و مطمئن‌تر تهیه کنند.

بورس پت شاپ تهران کجاست؟

از آزادی که به سمت شمال، در خیابان اسکندری شمالی بپیچید، در همان ابتدای خیابان و بیشتر در سمت راست خیابان (شرق) این مغازه‌ها قرار دارند که کامل‌تر از هر پت‌شاپ یا دکتر دامپزشکی در بالای شهر، و ارزان‌تر از بیشتر سایت‌های اینترنتی، غذای حیوانات و پرندگان و سگ و گربه را به همراه اسباب‌بازی‌ها، قفس، باکس‌های نگهداری و شوینده و کنسروهای مخصوص آن‌ها می‌فروشند.

قیمت این فروشگاه‌های عمده‌فروش، که تک‌فروشی هم دارند، بنا به محاسباتی که صورت گرفت، در اقلام مصرفی، چیزی حدود ۳۰ درصد ارزان‌تر از فروشگاه‌های بالاتر از خیابان‌ شهید بهشتی، ولنجک، یوسف آباد یا نیاوران و حتی نقاط مختلف خیابان شریعتی بود.

پت شاپ نیلا

کالاها و یا خدمات: فروشگاه موادغذایی و ملزومات حیوانات خانگی از بهترین برندهای ایرانی و خارجی

آدرس: خیابان اسکندری شمالی بالاتراز چهارراه طوسی بالاتراز کوچه حافظ پلاک ۱۵۲

پت شاپ کالینا

کالاها و یا خدمات: ارائه کننده ملزومات حیوانات خانگی با پوشش تمامی برند های خارجی و برترین برند های ایرانی

آدرس: تهران خیابان آزادی خیابان اسکندری شمالی پلاک ۴۱

فروشگاه مرغ باران

کالاها و یا خدمات: پت شاپ عرضه کننده لوازم جانبی و غذای حیوانات خانگی

آدرس: خ آزادی خ اسکندری شمالی نرسیده به خ فرصت شیرازی پلاک ۴۱

پت شاپ مدرن

کالاها و یا خدمات: عرضه انواع غذا و ملزومات حیوانات خانگی با مناسب ترین قیمت

آدرس: یوسف آباد، خیابان کاج شمالی، خیابان چهاردهم، پلاک ۱۰۹

پت شاپ برتر

کالاها و یا خدمات: پت شاپ برتر عرضه و فروش غذای خشک سگ و گربه، غذای درمانی و مکمل و تشویقی حیوانات خانگی، لوازم جانبی و اکسسوری حیوانات خانگی از برترین برندهای خارجی و منتخب برندهای برتر داخلی نظیر برندهای رویال کنین، جوسرا، رفلکس، ویلووی، اورلاندو، کوشیدا، مفید، لوکا، فیدار، نوتری پت، سنسو

آدرس: خیابان آزادی خیابان اسکندری، پلاک ۴، فروشگاه برتر

بورس پت شاپ تهران کجاست؟

فروشگاه پت مال شعبه ۱

کالاها و یا خدمات: پت شاپ عرضه کننده لوازم جانبی و غذا و خوراک حیوانات خانگی

آدرس: خ آزادی خ اسکندری شمالی بعد از تقاطع فرصت شیرازی پلاک ۵۰

فروشگاه پت شاپ پریسا

کالاها و یا خدمات: پت شاپ عرضه کننده لوازم جانبی و غذای حیوانات خانگی کلینیک و آرایشگاه حیوانات خانگی

آدرس: خ آزادی خ اسکندری شمالی نرسیده به خ فرصت شیرازی پلاک ۱۱۵

پت شاپ آنلاین شبانه روزی

بسیاری از پت‌شاپ ‌ها هم به صورت حضوری، لوازم حیوانات را به فروش می‌رسانند و هم به صورت پت شاپ اینترنتی یا پت‌شاپ آنلاین فعالیت می‌کنند.

فروش لوازم حیوانات خانگی در حالت پت شاپ آنلاین، به وسیله‌ی پیک موتوری یا پیک همان پت شاپ اینترنتی و یا پست اکسپرس به دست مشتری می‌رسد.

تمامی لوازم مربوط به حیوانات دست آموز و خانگی در پت‌شاپ اینترنتی نیز به فروش می‌رسد و تفاوتی با فروشگاه پت فیزیکی ندارد.

در بسیاری پت‌شاپ ها یا فروشگاه حیوانات خانگی (Pet Store)، علاوه بر فروش لوازم حیوانات خانگی، حیوانات خانگی مختلفی نیز به فروش می‌رسد.

در آمریکا و کشورهای اروپایی، حیوانات خانگی نقش مهمی در زندگی روزمره‌ی خانواده‌ ها دارند.

از این رو، اهمیت بسیاری به نگهداری از حیوانات خانگی داده می‌شود.

به گونه‌ای که در بسیاری از شهرهای آمریکا، مسابقات حیوانات زینتی و دسته بندی حیوانات خانگی مختلف، برگزار می‌گردد.

بورس پت شاپ تهران کجاست؟

نوع دیگری از پت شاپ‌ها در سال‌های اخیر به وجود آمده و آن هم پت شاپ آنلاین است.

در این نوع از پت شاپ‌ها شما لازم است به صفحه این مراکز مراجعه کنید و لوازم مورد نیاز خود را انتخاب کنید تا در اسرع وقت آن‌ها را تحویل بگیرید. وجود این پت شاپ‌ها باعث راحتی بسیاری از صاحبان حیوانات خانگی شده است.

دیگر لازم نیست آن‌ها برای خرید لوازم متفاوت برای حیوان خانگی خود، زمان زیادی را در ترافیک بگذرانند تا به پت شاپ‌های فیزیکی برسند.

مزایای استفاده از پت شاپ آنلاین

یکی از دلایل پیشرفت و افزایش پت شاپ‌های آنلاین، مزایای بسیار زیاد و مناسب آن‌هاست. وجود این مزایا باعث شده تا افراد راحتی بیشتری را تجربه کنند و به همین دلیل به پت شاپ‌های آنلاین علاقه‌مند شوند. از مهم‌ترین مزایای استفاده از پت شاپ‌های آنلاین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- دسترسی آسان

مهم نیست در چه شهری و چه منطقه‌ای زندگی می‌کنید. تا زمانی که به گوشی تلفن همراه یا کامپیوتر متصل به اینترنت دسترسی داشته باشید، می‌توانید از میان لوازم پت شاپ، موارد مورد نظر خود را انتخاب کنید و آن‌ها را جلوی در منزل تحویل بگیرید.

۲- تنوع محصولات

تنوع لوازم پت شاپ آنلاین بسیار بالاست. همین امر باعث می‌شود تا بتوانید به راحتی لوازم مورد نیاز خود را خریداری کنید. همچنین در صورتی که آن پت شاپ لوازم مورد نظر شما را نداشته باشد یا تمام کرده باشد، شما به سادگی و بدون اتلاف وقت متوجه آن خواهید شد و می‌توانید به سراغ یک پت شاپ آنلاین دیگر بروید.

بورس پت شاپ تهران کجاست؟

۳- امکان مقایسه قیمت و محصولات

زمانی که از پت شاپ‌های آنلاین استفاده می‌کنید، می‌توانید لوازم پت شاپ‌های متفاوت را به راحتی با یکدیگر مقایسه کنید تا بهترین آن‌ها از نظر قیمت و کیفیت را انتخاب کنید. این کار باعث می‌شود تا شما هزینه کمتری برای خرید لوازم مورد نیاز حیوان خانگی خود پرداخت کنید.

۴- صرفه‌جویی در وقت و هزینه

در هنگام خرید از میان لوازم پت شاپ آنلاین دیگر لازم نیست با ماشین شخصی خود یا تاکسی به آن مراکز مراجعه کنید. کافی است گوشی تلفن همراه خود را بردارید و از میان پت‌ شاپ‌های متفاوت، محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید تا آن‌ها را جلوی در منزل تحویل بگیرید. همین امر باعث صرفه‌جویی زیادی در وقت و هزینه شما خواهد شد.

۵- جابه‌جایی راحت محصولات سنگین

برخی محصولات مانند خاک گربه، وزن بالایی دارند. جابه‌جایی این محصولات شاید برای همه راحت نباشد. اما زمانی که از پت شاپ‌های آنلاین این محصولات را خریداری می‌کنید، دیگر نیازی به جابه‌جایی زیاد آن‌ها ندارید و تنها کافی است از جلوی در منزل آن‌ها را به داخل خانه ببرید.

بورس پت شاپ تهران کجاست؟

معایب پت شاپ‌های آنلاین

البته پت شاپ‌های آنلاین نیز بدون عیب و ایراد نیستند. به همین دلیل در هنگام استفاده از آن‌ها باید به برخی نکات توجه کرد. مهم‌ترین معایب استفاده از پت شاپ‌های آنلاین به شرح زیر است.

۱- احتمال کلاه‌برداری

باید بدانید که در هنگام خرید اینترنتی نامناسب همیشه احتمال کلاه‌برداری وجود دارد. به همین دلیل برای جلوگیری از بروز این مشکل بهتر است تنها از مراکز و پت شاپ‌های آنلاین معتبر خریدهای خود را انجام دهید تا با برخی مشکلات مواجه نشوید.

۲- عدم تحویل درست کالا

همیشه باید جایی برای بروز خطا باقی گذاشت. این خطا در زمان خرید اینترنتی ممکن است بیشتر پیش بیاید. یکی از مشکلاتی که ممکن است افراد با آن مواجه شوند، عدم یکسان بودن کالای سفارش داده شده با آن چیزی است که تحویل گرفته‌اند. در این زمان‌ها افراد کالا را مرجوع می‌کنند تا لوازم پت شاپ مورد نظر خود را تحویل بگیرند اما در این میان اندکی زمان تلف خواهد شد.

بورس پت شاپ تهران کجاست؟

پت شاپ ارسال رایگان

در قرن ۲۱ به لطف تکنولوژی های جدید، خیلی از کار ها به صورت مجازی و آنلاین انجام می شود که این موضوع شامل پت شاپ ها نیز می باشد، چرا که اکثر Pet shop ها آپشنی را برای مشتریان خود به وجود آورده اند تا بتوانند علاوه بر خرید حضوری به صورت غیر حضوری نیز اقدام به خرید های مورد نیاز خود کنند.

برخی از افراد به دلایل مختلف مانند مشغله کاری نمی‌ توانند به صورت حضوری برای خرید غذا و لوازم حیوانشان به فروشگاه مراجعه کنند.

این افراد می‌ توانند به صورت غیرحضوری و فقط با مراجعه به سایت مورد نظر اقدام به خرید کنند.

می توان به جرات بیان کرد که یکی از معروف ترین و بهترین سایت ها در این زمینه سایت happypet می باشد که خدمات ارزنده‌ ای را ارائه می‌ دهد و تنوع زیادی در محصولاتش دارد و مهم تر از آن ارسالش نیز رایگان می باشد.

افرادی که از سایت happypet خرید کنند، دیگر نیازی نیست تا مدت زمان طولانی از وقت خود را صرف خرید کردن به صورت حضوری کنند.

آن ها می توانند در کوتاه‌ ترین زمان یک خرید ایده آل داشته باشند. این نکته را هم باید افزود که در مجموعه هپی پت دامپزشکان حرفه‌ ای وجود دارند که بر روی تمام محصولات این سایت نظارت می کنند و در صورت نیاز می توانید با دامپرشکان نیز مشورت کنید.

بورس پت شاپ تهران کجاست؟

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید