خشایار نادی دبیر کل حزب ایران قوی در ادامه سفرهای خود برای دیدار با مردم مناطق مختلف کشور به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.

سفر یک روزه دبیر کل حزب ایران قوی به کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش سلام نو، افق یاسوج؛خشایار نادی دبیر کل حزب ایران قوی ابتدا با حضور در گلزار شهدا و زیارت گلزار شهدای گمنام یاسوج گفت:در گام دوم انقلاب اسلامی، جوانان نقش آفرین جدی عرصه توسعه کشور هستند و در این راستا در قالب فعالیت های سیاسی و اجتماعی می توان آموزش های لازم را به آنان برای بروز در میدان های مختلف عرصه و ارائه کرد.

نادی با تصریح بر این که پیشرفت های کشور در عرصه اطلاعاتی و امنیتی و نظامی مرهون تلاش شبانه روزی، ایمان به خدا و باورمندی به نسل جوان است، گفت: میدان دادن به نسل جوان جامعه می تواند بسیاری از وابستگی ها را رفع و کشور را در دیگر حوزه ها بخصوص در اقتصاد نیز به پویایی و تحرک هرچه بیشتری برساند.

نادی افزود:بهبود شاخص های اقتصادی در دولت سیزدهم، بهبود روابط با کشورهای همسایه در دولت سیزدهم، تاکید بر دیپلماسی مقاومتی و اعتقاد داشتن به شعار ما می توانیم ایرانی قوی داشته باشیم که این در دولت سیزدهم محقق شد.

وی در ادمه سفر خود به استان مجموعه کار آفرین برتر کشور جناب بالان بازدید و ضمن بررسی مطالبات کار کنان این مجموعه ،قول مساعدت دادند.

دیدار با آقای حبیبی منش فرماندار اسبق و نمونه دولت های نهم و دهم کشور که در بستر بیماری هستند از برنامه های کاری سفر وی بود.

در این سفر حسین حبیبی منش دبیر ایران قوی در استان،صادق پناهی نسب معاون سیاسی ایران قوی و صادق آبدار مدیر رسانه ایران قوی در استان، نیز در  همراه وی بودند.

در ادامه گزارش تصویری این سفر را مشاهده می‌کنید.

سفر یک روزه دبیر کل حزب ایران قوی به کهگیلویه و بویراحمد*

سفر یک روزه دبیر کل حزب ایران قوی به کهگیلویه و بویراحمد*سفر یک روزه دبیر کل حزب ایران قوی به کهگیلویه و بویراحمد*سفر یک روزه دبیر کل حزب ایران قوی به کهگیلویه و بویراحمد*  سفر یک روزه دبیر کل حزب ایران قوی به کهگیلویه و بویراحمد*  سفر یک روزه دبیر کل حزب ایران قوی به کهگیلویه و بویراحمد*سفر یک روزه دبیر کل حزب ایران قوی به کهگیلویه و بویراحمد*سفر یک روزه دبیر کل حزب ایران قوی به کهگیلویه و بویراحمد*سفر یک روزه دبیر کل حزب ایران قوی به کهگیلویه و بویراحمد*سفر یک روزه دبیر کل حزب ایران قوی به کهگیلویه و بویراحمد*سفر یک روزه دبیر کل حزب ایران قوی به کهگیلویه و بویراحمد*سفر یک روزه دبیر کل حزب ایران قوی به کهگیلویه و بویراحمد*

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید