مانی کسرائیان بازیگر ایرانی که سالهاست از ایران مهاجرت کرده است، در یک برنامه تلویزیونی از رازی بزرگ پرده برداشت.

علاقه بازیگر مرد مشهور ایرانی به همکاران آقایش | افشاگری در برنامه تلویزیونی + عکس

به گزارش سلام نو به نقل از وقت صبح، مانی کسرائیان که با بازی در سریال "در شهر" به سرعت معروف شد، بعد مهاجرت از ایران اعلام کرد که همجنسگرا می باشد. مانی کسرائیان در سال ۱۳۵۵ و در استان فارس متولد شد. او توانست با ایفای فیلم سینمایی "روزی که هوا ایستاد" به دنیای هنری ایران معرفی شود.

افشای همجنسگرا بودن بازیگر ایرانی بعد از مهاجرت/عکس

مانی کسرائیان تحصیلات دوران دانشگاه خود را در رشته بازیگری آغاز کرد و سرانجام توانست مدرک لیسانس خود را از دانشگاه آزاد اسلامی تهران دریافت نماید.

این چهره ایرانی در سال های اخیر، تصمیم گرفت تا فعالیت خود را در خارج از مرز های ایران آغاز کند و پس از ترک ایران، به عضویت کادر بازیگری شبکه های ماهواره ای Gem در آمد.
یکی از بزرگ ترین حاشیه هایی که گریبان گیر این چهره شد، حاشیه های ایجاد شده مبنی بر انتشار عکس مانی کسراییان و همسرش بود. این تصاویر توسط مخالفان این بازیگر در اپلیکیشن های مجازی منتشر شدند که سرانجام مانی کسرائیان به آن ها واکنش نشان داد.

این چهره سرانجام در سال ۱۳۹۷ با حضور در برنامه ای به نام رنگین کمان به طور صریح اعلام کرد که همجنس گرا است و تمام تصاویر منتشر شده از او مبنی بر ازدواجش فیک می باشند.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید