کامالا هریس معاون رئیس جمهور آمریکا طی چند روز آینده راهی لندن خواهد شد تا با نخست وزیر انگلیس درباره آخرین تحولات غزه و جنگ در اوکراین گفت وگو و تبادل نظر کند.

کاملا هریس برای گفت و گو درباره آخرین تحولات غزه و جنگ اوکراین به لندن می رود

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، به نقل از رویترز، یکی از مقامات کاخ سفید روز دوشنبه به وقت محلی گفت که معاون رئیس جمهور ایالات متحده برای دیدار و گفت وگو با ریشی سوناک نخست‌وزیر انگلیس راهی لندن خواهد شد.

این مقام کاخ سفید افزود: هریس در سفر خود به لندن در مورد جنگ (رژیم) اسرائیل با حماس با سوناک گفت وگو و رایزنی خواهد کرد.

وی گفت: همچنین گفت وگو درباره جنگ اوکراین و حمایت آمریکا و متحدانش از کی‌یف نیز در دستور کار سفر معاون رئیس جمهور ایالات متحده به لندن قرار دارد و وی در این خصوص نیز با نخست‌وزیر انگلیس مشورت خواهد کرد.

به نوشته رویترز، هریس در این سفر در اجلاسی با موضوع «هوش مصنوعی» نیز شرکت کرده و در این باره سخنرانی خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت غرب از رژیم صهیونیستی به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای تل آویو در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

کد خبرنگار: ۲۸
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید