رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: رزمندگان فلسطینی در همین تونل‌هایی که ساخته‌اند آمادگی نظامی خود را نشان می‌دهند، خودشان سلاح می‌سازند، خودشان عملیات طراحی می‌کنند و خودشان به مبارزه می‌روند.

سرلشکر باقری: رزمندگان فلسطینی خود سلاح می‌سازند و عملیات طراحی می‌کنند

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، سرلشکر محمد باقری در همایش ملی پدافند غیرعامل کشور با بیان این‌که «فلسطین مهمترین موضوع جهان اسلام است»، اظهار کرد: هیچگاه نباید از اوج اهمیت این موضوع کاسته شود. ملت فلسطین پس از یک جنایت بزرگ سرزمین خود را ۷۵ سال پیش از دست داد. طوفان الأقصی نتیجه انباشت ظلم و کشتار صهیونیست‌ها بود. نسبت دادن این عملیات به خارج از فلسطین صرفاً سرپوش گذاشتن بر این شکست بزرگ است که رزمندگان فلسطینی با عملیاتی کم‌نظیر، قاطع و با طراحی داخلی خودشان و با سلاح‌های اکثرا داخلی آن را به دست آورند.

وی افزود: این عملیات نشان داد حکومت و کشوری پوشالی امکان سرپا نگه داشتن خود را هم ندارد چه برسد به اینکه نقطه اتکای دیگر کشورها باشد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: عملیات بمباران هوایی صهیونیست‌ها در برابر عملیات رزمندگان فلسطینی‌ که نشانگر عمق درک و دریافت آنان از استراتژی نظامی است، بدون ارزش نظامی محسوب می‌شود. صهیونیست‌ها اگر حتی یک سال این بمباران را ادامه بدهد بازهم شکست خورده این جنگ هستند. زدن بیمارستان و آمبولانس و بمباران هوایی مردم بی‌پناه و زنان و کودکان نشانه پیروزی نیست.

باقری ادامه داد: مردم فلسطین و رزمندگان فلسطینی کاملاً مهیای پاسخگویی زمینی به حمله نظامی زمینی صهیونیست‌ها هستند. شاهدیم به محض آنکه اینترنت در غزه وصل می‌شود چه تصاویری از سوختن تانک‌های صهیونیست‌ها منتشر می‌شود. حال آنچه صهیونیست‌ها در برابر تداوم این شکست نشان می‌دهند ادامه این نسل‌کشی جنایت‌بار است که متاسفانه با سکوت مجامع جهانی مواجه شده است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح یادآور شد: البته در کشورهای جهان اسلام و نیز در اروپا و آمریکا شاهد حجم عظیمی از مردمی هستیم که با وجدان‌های بیدار شده به خیابان آمده‌اند و به جنایات صهیونیست‌ها اعتراض می‌کنند، اعتراضاتی که پیش از این هیچگاه در چنین سطحی تجربه نشده بود.

وی تاکید کرد: رزمندگان فلسطینی در همین تونل‌هایی که ساخته‌اند آمادگی نظامی خود را نشان می‌دهند. مگر راهی برای انتقال تسلیحات نظامی به نوار غزه وجود دارد؟ رزمندگان فلسطینی خود سلاح می‌سازند و خود عملیات طراحی می‌کنند و خود به مبارزه با صهیونیست‌ها می‌روند.

باقری اظهار کرد: پیشنهاد جمهوری اسلامی یعنی یک همه‌پرسی برای همه فلسطینیان که برای آینده خود تصمیم بگیرند تنها راه‌حل مسئله فلسطین است.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید