پلیس از کشف ۴ کیلیو ماده مخدر شیشه در بالشت‌هایی در فرودگاه امام خمینی خبر داد.

کشف محموله مواد مخدر در فرودگاه امام خمینی + جزییات

به گزارش سلام نو به قل از ایسکانیوز، سردار محسن عقیلی، فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور با اشاره به اهمیت مأموریت‌های پلیس در فرودگاه‌های سراسر کشور بیان داشت: یکی از مأموریت‌های مهم پلیس در فرودگاه‌ها مقابله با قاچاق مواد مخدر از طریق خطوط هوایی است که این فرماندهی علاوه بر بازرسی از مسافران و بار همراه آنان با استقرار در سایر گلوگاه‌های ورودی و خروجی از جمله سامانه هوشمند بار، اقدام به رصد دقیق بسته‌های بار نیز می‌کنند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: همکارانم با به کارگیری تجهیزات کمک بازرسی پیشرفته، تمامی محموله‌های پست هوایی را رصد و مورد کنترل قرار داده به نحوی که در مهرماه سال جاری ۳ محموله بزرگ حاوی مواد مخدر به صورت عمده در پایانه هوشمند بار فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) کشف و ضبط شد.

وی در ادامه گفت: با تیزهوشی همکاران و در بازرسی ویژه و تخصصی از آخرین مرسوله کشف شده ۴ کیلو و ۱۷۰ گرم بالش‌های آغشته به مواد مخدر از نوع شیشه کشف و ضبط شد.

سردار عقیلی در پایان با بیان اینکه هزینه جرم در حوزه مواد مخدر به جهت اثرات بسیار مخرب آن باید سنگین و بازدارنده باشد، تأکید کرد: افزایش آسیب‌های ناشی از مصرف این مواد در میان خانواده ها از جمله جوانان و زنان، لزوم به کارگیری کلیه توانمندی های سازمان های دخیل در امر مبارزه با این بلای خانمان سوز و تعامل فی مابین آنها ضرورت امروز جامعه است.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید