شکیرا، خواننده لاتین ۴۶ ساله مدل یک برند ایرانی شد.

شکیرا در ایران حاشیه ساز شد + عکس

به گزارش  سلام نو به نقل از شما نیوز، در ادامه شات های تبلیغاتی شکیرا، خواننده لاتین ۴۶ ساله را برای برند ایرانیخواهید دید. شکیرا  خواننده کلمبیایی و نامزد سابق جرارد پیکه ویدئویی از لیپ سینک ترانه «کوپا واچیا» را در اینستاگرام منتشر کرد.شکیرا با آهنگ «کوپا واچیا» لیپ سینک کرد. گفته می‌شد که این آهنگ یک دیس‌ترک مربوط به جرارد پیکه است.شکیرا دو فرزند از پیکه دارد. شکیرا خواننده جوان و زیبای کلمبیایی است. شکیرا اکنون از پیکه جدا شده است.

شکیرا

شکیرا و آغار کار هنری

شکیرا در سن هشت سالگی اولین ترانه ی خود را نوشت. او در یازده سالگی شروع به یادگیری نواختن گیتار کرد در همین سن ماجرایی برای او پیش امد و آن اخراج از گروه همخوانان مدرسه بود.(به این دلیل که او خیلی غلیظ می خواند و حقیقتا فراتر از یک گروه همخوانان معمولی!)


درسال ۱۹۹۰ و در سیزده سالگی شکیرا به امید تبدیل شدن به یک مدل به Bogotá رفت اما به جای آن قراردادی برای  ضبط موسیقی برای یک بخش سونی کلمبیا امضا کرد. اولین آلبوم شکیرا یعنی Magia شامل آهنگ هایی بود که او در طول پنج یا شش سال قبل نوشته بود  و در بر گیرنده ی اولین تلاش های او در این راه بود. هرچند که این آلبوم موفقیتی جهانی برای او در بر نداشت اما نام او را در کشورش بر سر زبانها انداخت.

شکیرا به خاطر طبیعت پاپ گونه ی کار بعدی اش که در سال ۱۹۹۳ با نام Peligro (خطر) منتشر شد ناراضی بود، و مسیرش را برای مدتی تغییر داد و در سال ۱۹۹۴ به عضویت کمپانی نمایش های تلوزیونی "El Oasis" درآمد.


زمانی که شکیرا در سال ۱۹۹۵ به ضبط موسیقی بازگشت کنترل بیشتری بر روی موسیقی خود نشان داد و بیشتر بر روی راک اند رول کار کرد _به علاوه طنین عربی_در میان کار پاپ لاتین او به چشم می آمد. اولین نتایج این کار"Pies Descalzos"(پای برهنه) بود که در سال ۱۹۹۵ منتشر شد و در ابتدا به کندی به فروش می رسید.

شکیرا

آلبوم کم کم شروع به دریافت  تقدیرهای متفاوت برای  Estoy Aqui که موفقیت بزرگی در سرتاسر  امریکای لاتین و نیز اسپانیا کسب کرده بود، کرد. پس از پیشرفت" Pies Descalzos" او به ساختن مشتقات آن ادامه داد یعنی: "Dónde Estás Corazón" و "Antología" و "Pienso en Ti" و "Un Poco de Amor" و "Se Quiere, Se Mata". آلبوم رتبه ی اول را در هشت کشور جهان کسب کرد و سرانجام در امریکا حدود ۳۰۰۰۰۰ نسخه به فروش رسید. شکیرا دو سال را به گردش و ترقی گذراند (او سرانجام در ۱۹۹۷ El Oasis را ترک کرد.).

شکیرا در جست و جوی موفقیت "امیلیو استفان" همسر گلوریا را که یک فرد موفق در موسیقی بود به عنوان مدیر و تهیه کننده ی کارهایش انتخاب کرد. حرکت او زمانی نتیجه داد که آلبوم بعدی  او در سال ۱۹۹۸با نام Dónde Están los Ladrones (دزد ها کجا هستند) موفقیت بزرگ تری نسبت به قبلی کسب کرد.

صحبت های جنجالی شکیرا در مورد ازدواجش

شکیرا در جواب به خبرنگاری که در مصاحبه ای اختصاصی از وی در مورد ازدواجش پرسیده بود گفت : در حال حاضر ما همه چیز داریم، با هم هستیم، عاشق یکدیگریم و دو فرزند داریم، اینها چیزی است که من از زندگی میخواهم و فکر نمیکنم ازدواج کردن ما هیچ یک از این موارد را تغییر دهد. اما اگر روزی تصمیم به ازدواج داشته باشم " ژرارد " اولین گزینه خواهد بود. شکیرا بزرگترین خوشبختی زندگی اش را وجود پسرانش و تماشای رشد آنها دانسته است و میگوید وظیفه خود میداند هرچه تا کنون آموخته است به آنها نیز انتقال دهد.

شکیرا

طلاق شکیرا از پیکه:

 عواقب آن روند، به خصوص در رابطه با فرزندانش، صادق می‌شود. میلان و ساشا، فرزندان این زوج سابق، همواره موضوع حساس و مهمی در توافق جدایی آن‌ها بوده‌اند. پس از دیداری در ماه نوامبر، هر دو تصمیم گرفتند که اوایل سال ۲۰۲۳ به منظور زندگی با مادرشان، به میامی بروند.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید