سردار آزمون بازیکن تیم ملی کیفی با برند معروف فرانسوی لوییس ویتون در دستانش با قیمت حدودی ۲۰۰ میلیون تومان ارزش دارد را می‌بینید.

کیف فرانسوی سردار آزمون چقدر قیمت دارد؟ + عکس

به گزارش سلام نو، سردار آزمون متولد 11 دی 1373 در گنبد کاووس، بازیکن فوتبال است دانشجوی انصرافی رشته مدیریت ورزشی دانشگاه روسیه می باشد که از 9 سالگی فوتبال را شروع کرد و در 17 سالگی از تیم سپاهان به روبین کازان روسیه لژیونر شد.

 او حالا با 186 سانتی متر قد و 79 کیلوگرم وزن بعنوان مهاجم ، گرانقیمت ترین بازیکن ایران در بوندس لیگا است و دوست دارد روزی در رئال مادری بازی کند .

سردار آزمون (Sardar Azmoun) در شهر «گنبد کاووس» استان گلستان بعنوان فرزند دوم در یک خانواده ترکمن و سنی مذهب به دنیا آمد تنها یک خواهر بنام «سولماز» دارد که متاهل است و پدرش «خلیل آزمون» از بازیکنان ملی پوش و مربیان بنام والیبال گلستان است و مادرش خانه دار می باشد.

 سردار آزمون: قرار بود اسمم را «پژمان» بگذارند اما پدربزرگم مخالفت کرد و اسمم را «سردار» گذاشت که به معنای مشتاق به ارتفاع و رهبر و حاکم می باشد.

 سردار آزمون اولین بار سال 1384 در 11 سالگی وارد تیم ملی زیر دوازده سال ایران شد، سپس تجربه بازی در تیم جوانان و امید ایران را نیز بدت آورد.

وی سال 1392 به تیم ملی بزرگسالان دعوت شد اما یکسال بعد توسط کارلوس کیروش مقطعی کوتاهی از ترکیب تیم ملی در جام جهانی 2014 برزیل کنار گذاشته شد .

 سردار آزمون سوارکاری یکی از مهمترین علایق من در زندگی است، در حال حاضر سه تا اسب بنام های ژیوانا، سریک و راتیکا دارم که در مسابقات کورس گنبد شرکت می کنند ناگفته نماند این بازیکن حرفه ای فوتبال در سال 1400 صاحب 24 اسب مسابقه ای بود.

سردار ازمون

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید