گرگان- رییس کل دادگستری گلستان گفت: بانوی گرگان علاوه بر گذشت از طلب چند میلیاردی خود، پرداخت اقساط وام بدهکارش را بر عهده گرفت.

بخشیدن طلب چند میلیاردی توسط بانوی گرگانی

به گزارش سلام نو به نقل از  مهر، حیدر آسیابی اظهار کرد: خیری در گرگان علاوه بر گذشت از طلب چند میلیاردی خود، اقساط وام بدهکارش را هم به عهده گرفت.

وی افزود: این بانوی خیر که تمایل ندارد نامی از او برده شود، سبب آزادی مددجویی شد که در آستانه ۶۰ سالگی قرار دارد و از سال ۱۳۹۴ تاکنون به علت ناتوانی در پرداخت بدهی خود در زندان بود.

رییس کل دادگستری گلستان گفت: اقدام این بانوی گرگانی ارزشمند و در کشور کم نظیر است که فردی علاوه بر بخشش طلب خود، پرداخت اقساط وام ِبدهکار را نیز برعهده بگیرد تا از زندان آزاد شود و به آغوش خانواده خود بازگردد.

بانوی نیکوکار گرگانی هم در این دیدار گفت: پس از اطمینان از اینکه زندانی، ناتوان از پرداخت بدهی من است مجاب شدم با گذشت از این طلب، کمک کنم این فرد به آغوش خانواده اش برگردد و حتی حاضر شدم بازپرداخت وام ۶۲۰ میلیون تومانی زندانی را به عهده بگیرم و اقساط هیجده ساله وام را خودم پرداخت کنم.

گفتنی است رییس کل دادگستری گلستان از این بانوی خیر که با گذشت از طلب چند میلیاردی خود موجب آزادی محکوم علیه زندانی شد، قدردانی کرد.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید