اسباب‌کشی با وجود کارتن‌های محکم و مقاوم راحت می‌شود از این رو با ما همراه باشید تا بدانیم کارتن اسباب کشی از کجا بخرم.

کارتن اسباب کشی از کجا بخرم؟

سلام نو پلاس: تهیه و خرید کارتن اسباب کشی در نگاه اول میتواند هزینه اضافی در حمل و نقل به چشم بیاید. اما با کمی دقت میتوان به این نتیجه رسید یک اسباب کشی نا منظم ممکن است چه خطراتی را بدنبال داشته باشد.

لوازم شکستنی، کتاب ها، وسایل خانه ، لوازم ریز ، لوازم کامپیوتر، تابلو ها، وسایل شخصی هر کدام به تنهایی نیاز به بسته بندی حرفه ای دارند.
لوازم شکستنی با کوچکترین برخورد به دیوار ممکن است بشکند. لوازم ریز ممکن است با توجه به حجم بالای اسباب کشی گم شوند.

لوازم سنگین تر نظیر لوازم جانبی کامپیوتر و لوازمی چون جارو برقی ممکن است با کوچکترین برخورد از کار بیفتند و یا خط و خش دار شوند.

آیا بهتر نیست تنها با سفارش چند کارتن اسباب کشی خود را از تمامی این مخاطرات دور نگاه دارید ؟
کارتن اسباب کشی یک کارتن خالی و پرمقاومت است با ابعادی دلخواه که جهت قرار دادن اسباب و اثاثیه درون آن مورد استفاده قرار میگیرد.

با خرید و سفارش کارتن اسباب کشی ، نه تنها وسایل و اسباب خود را از خطرات ناشی از برخورد به در و دیوار دور نگه میدارید بلکه از جابه جایی کارتن هم راحت خواهید شد.

کارتن های اسباب کشی شرکت کارتن سازی پارس ایران با کیفیت بالا در سه ابعاد مختلف بزرگ، متوسط و کوچک امنیت وسایل و اسباب اثاثیه شما را تضمین خواهد کرد.

جهت سفارش کارتن برای حمل و نقل خود میتوانید از لینک استفاده نمایید.

کارتن برای اسباب کشی

یکی از مهمترین ابزارها برای اسباب کشی و حمل بار در هنگام جابه جایی، کارتن اسباب کشی است.

خود شما هم در مرحله اول به دنبال جعبه‌ای جهت جابجایی می‌گردید تا تمام خرده ریزهای بزرگ و کوچک خانه‌تان را درون آن قرار دهید.

کارتن اسباب کشی از کجا بخرم؟

در اصل مهمترین وسیله‌ای که به دنبال آن میگردید کارتن اسباب کشی است.

کارتن اسباب کشی، کارتنی ۵ لایه و مقاوم با ضخامت عالی است که امروزه به عنوان وسیله ای بسیار کاربردی برای اسباب کشی مورد استفاده قرار میگیرد و جای خود را به عنوان کارتن های موزی قدیمی در بین مردم باز کرده است.

از این کارتن های اسباب کشی میتوان برای بسته بندی انواع ظروف شکستنی ، کتاب ، لباس ، کیف و کفش ، انواع مجسمه و … استفاده کرد.

خواسته یا ناخواسته نام اسباب کشی با جعبه‌های مکعبی شکلی به اسم کارتن گره خورده است.

کافیست یکبار اسم اسباب کشی به گوش ما بخورد تا ناخواسته تصویر یک کارتن‌ اثاث کشی در ذهن ما نقش ببندد.

این کارتن‌ها از ۵ لایه مقاوم و با کیفیت ساخته شده‌اند. کارتن‌هایی که این روزها کیفیت بالای آن‌ها باعث از دور خارج شدن کارتن‌های موزی قدیمی شده است.

مقاومت بالای این کارتن‌ها این امکان را به شما می‌دهد تا در اسباب کشی‌های خود برای جا به جایی وسایل مختلفی مثل کتاب، ظروف شکستنی، لباس و سایر موارد از آن استفاده کنید.

نکات مختلفی در خرید کارتن اثاث کشی مناسب نقش دارند.

اصلی ترین آن‌ها مقامت و تعداد لایع‌های این کارتن‌‎ها می‌باشد. نکته بعدی در این رابطه سایز کارتن‌ها می‌باشد. کارتن‌های اثاث کشی در ابعاد مختلفی تولید می‌شوند.

در انتخاب این کارتن‌ها یادتان باشد که نه به سراغ سایزهای خیلی بزرگ بروید و نه خیلی کوچک. نکته دیگر اینکه قید کارتن‌های کهنه را بزنید و ترجیحا از گرفتن کارتن از مغازه داران محلی پرهیز کنید.

قیمت کارتن اسباب کشی بیش از هر چیزی وابسته به سایز و کیفیت آن است که می‌تواند به شکل‌های مخلف تکی و عمده‌ای به فروش برسد.

کارتن اسباب کشی از کجا بخرم؟

قبل از چیدن بسته بندی کنید

یکی از مهم ترین نکاتی که قبل از چیدن اثاثیه به درون کارتن باید به آن توجه کرد، بسته بندی و ایمنی سازی وسایل قبل از چیدن در کارتن است.

مثلا خورده ریزهای مختلف منزل مخصوصا ظروف شکستنی می‌بایست با نایلون‌های حباب دار و چسب پهن بسته بندی شوند و پس از طی این مرحله در کارتن اثاث کشی قرار بگیرد. شاید این اقدام کمی وقت گیر باشد، اما یادتان باشد که هیچ چیز مهم تر از سلامت اثاثیه شما در اسباب کشی نیست.

انتخاب بهترین کارتن اسباب کشی

بهترین کارتن برای اسباب کشی کارتن های ۵لایه هستند که از استحکام کافی برای حمل اسباب منزل برخوردارند که علاوه بر استحکام کارتن‌های مخصوص اسباب‌ کشی ، اندازه و سایز آنها نیز اهمیت فراوانی دارند مثلا در انتخاب سایز آن‌ها حتما حمل و نقل آن‌ها را نیز درنظر بگیرید یعنی نه خیلی بزرگ باشد و نه خیلی کوچک!

نکته دیگر هم اینکه سعی کنید کارتن‌هایی را انتخاب کنید که کاملا نو باشند نه آن‌هایی که سوپرمارکت‌ها دورمیاندازند!کارتن اسباب کشی باتوجه به سایز و کیفیت آن‌ها قیمت متفاوتی دارند و برخی از شرکت‌ها این کارتون های اسباب کشی را بصورت عمده و برخی هم بصورت تکی به فروش می‌رسانند.

به یاد داشته باشید که در بسته‌بندی اقلام سنگین مانند کتاب از کارتن‌های سایز بزرگ استفاده نکنید، زیرا باعث می‌شود کارتن حمل بیش از اندازه سنگین شود و جابجایی آن برای شما دشوار باشد.

برای اینکار می‌توانید از کارتن‌های مخصوص حمل کتاب که در بازار وجود دارد استفاده کنید.

یادتان باشد اگر برای این کار مجبور به استفاده از کارتن‌های سایز بزرگ هستید می توانید بخشی از کارتن را با کتاب پر کنید و بخش‌های باقی‌مانده را با ‌سی‌دی، جوراب، کوسن.

اگر نگران این هستید که وسایل‌ داخل کارتن بسته بندی اسباب کشی، خیس شود و یا رطوبت به درون آن نفوذ کند یک کیسه زباله درون کارتن مخصوص اسباب کشی قرارداده و سپس کتاب‌ها و سایر وسایل‌تان را داخل آن گذاشته و سپس داخل کارتن اثاث کشی قرار دهید.

کارتن اسباب کشی از کجا بخرم؟

کارتن اسباب کشی ارزان

کارتن ها به نسبت جنس و مقاومت بالایی که دارند هزینه پایینی را شامل می‌شوند و جز دسته کارتن اسباب کشی ارزان به حساب می‌آیند.

این کارتن های ۵ لایه با توجه به حجم ورقه های بکار رفته و ضخامت بالایی که دارند، مخصوص جابجایی های درون شهری و برون شهری می‌باشند.

هرکسی در طول زندگی خود قطعا یکبار اثاث کشی را انجام داده و در این مدت مدام به دنبال کارتن اسباب کشی ارزان می‌باشد، به همین دلیل است که در گذشته تمامی ما از جعبه های دست دوم استفاده می‌کردیم و به خیالمان خرید کارتن اسباب کشی ارزان قیمت به نفع ما و هزینه های ماست.

ولی امروزه خرید کارتن بسته بندی از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه اگر در حین جابجایی اثاثیه ما بشکند و یا آسیبی ببیند، ده برابر یک کارتن باید خرج تعمیر یا جایگزین کردن آن خرج کنیم. به همین دلیل خرید کارتن اثاث کشی جز ملزومات یک جابجایی محسوب می‌شود.

کارتن اسباب کشی ارزان همان کارتن‌های بسته بندی موز می باشد که می توانید از میوه فروشی ها تهیه کنید.

اما اگر از این کارتن ها در راستای بسته بندی لوازم خانه و اداره، برای اسباب کشی میخواهید استفاده کنید، کارتن های موز از بی استفاده ترین نوع کارتن ها برای اسباب کشی است، یعنی کیفیت این کارتن ها مخصوص اسباب کشی نیست!

از قدیم برای خیلی از ما هزینه کردن برای خرید کارتن یک کار غیر منطقی بود. همیشه کارتن‌های موزی و ۳ لایه یا از طریق کاسبان محل و انبارهای خاک گرفته خودمان به دستمان می‌رسیدند مورد استفاده قرار می‌گرفتند.

اما کارتن‌های زیادی پاره شد و ظروف زیادی شکست تا ما بفهمیم هزینه کردن برای خرید کارتن اسباب کشی نباید دست دست کرد.

کارتن اسباب کشی از کجا بخرم؟

کارتن اسباب کشی دست دوم

امروزه به علت شیوع بیماری‌های ویروسی، ما به مشتریان پیشنهاد می‌کنیم از کارتن آکبند استفاده کنند.
کارتن های آکبند تمیز و کاملا سالم و بهداشتی هستند و در هنگام حمل و نقل از ایمنیِ بهتری برخوردار است.
کارتن های دست دوم معمولا قیمت ارزان‌تری دارند اما به علت استفاده در اسباب کشی و جابه‌جایی در گذشته، مقداری از کیفیت و استحکام خود را از دست داده و در این برهه از زمان که سراسر جهان درگیر ویروس واگیردار کرونا هستند، خرید کارتن دست‌دوم امری خطرناک و پرریسک است.

در واقع همین کارتن های خالی هستند که می‌توانند حمل لوازم ما را آسان کنند و در مقابل بسته بندی آن ها را راحت. خرید کارتن اسباب کشی ارزان هم دغدغه خیلی از افراد هست زیرا قصد این همه هزینه برای اثاث کشی خود را ندارند، به همین دلیل با فروش کارتن خالی با مناسب ترین قیمت، توانسته دغدغه اصلی و نگرانی مردم ایران را درک کند و نسبت به حل این مشکل اقدام نماید.

کارتن های بقل چسب از نظر اطمینان و استقامت از باکس‌های منگنه ضعیف تر است و احتمال جدا شدن چسب کناره در حمل و نقل وجود دارد.
اما کارتن های بقل دوخت دار، این اطمینان را به شما می‌دهد که باکس لوازم شما از کیفیت و استقامت بیشتری برخوردار است.

امروزه خیلی از مکان ها نسبت به فروش کارتن خالی اسباب کشی اقدام میکنند، از ادارجات بازیافت گرفته تا میوه فروشی و سوپرمارکت ها!

ولی این شما هستید که باید انتخاب کنید تا کدام کارتن اثاث کشی را از کدام فروشنده دریافت کنید. درواقع فروش کارتن خالی برای ادارجات بازیافت یا میوه‌فروشی ها به دلیل اینکه خودشان این متریال را تهیه نمی‌کنند، هیچ گونه مسولیتی به همراه ندارد.

ولی فروشگاه های اسباب کشی به دلیل اینکه کار تخصصی‌شان تولید کارتون اسباب کشی می‌باشد، علاوه بر کیفیت بالای لوازم درقبال ارائه محصولات درجه یک مسئول هستند.

به همین علت است که تاکید میکنیم که کارتن اثاث کشی را از فروشگاه های معتبر و مرتبط تهیه نمایید.

کارتن اسباب کشی از کجا بخرم؟

قیمت کارتن اسباب کشی

قیمت کارتن اسباب کشی بر اساس جنس کاغذ بکار رفته در ساخت کارتن، ضخامت ورق کارتن ها و تعداد لایه‌های هر ورق کارتن محاسبه می‌شود که بر اساس نیاز هر مشتری قیمت کارتن ها متفاوت محاسبه می‌شود.

کارتن مناسب برای اسباب کشی را می توانید از شرکت‌های بسته بندی و همچنین شرکت‌های تولیدی کارتن اثاث کشی تهیه کنید.

این شرکت‌ها با توجه به نیاز بازار کارتن‌های مختلف را تولید و در دسترس شما قرار میدهند.

بسیاری از این شرکت‌ها کارتن‌ اثاث کشی را به صورت آنلاین و حتی سفارش تلفنی در اختیار شما قرار میدهند. علاوه بر آن شما می توانید به مراکز فروش لوازم بسته‌بندی مراجعه کنید و کارتن‌های اسباب کشی را تهیه کنید.

شما ممکن است مجموعه ای از ظروف چینی بسیار حساس و گرانبها که از مادر یا مادربزرگتان به ارث رسیده است را داشته و از ترس اینکه مبادا آسیبی به آنها وارد شود حتی از آنها استفاده هم نکرده باشید.

خب طبیعتا این وسایل هنگام جابجایی استرس زیادی را به شما منتقل می‌کند ولی چه باید کرد؟ چاره کار استفاده از کارتن‌های بسته‌بندی مقاوم با استفاده از روش‌ها و تکنیک‌های مهم بسته‌بندیست!

همچنین کارتن‌های رگال‌دار اسباب کشی برای بسته بندی لباس های کمد شما مناسب است.

این کارتون اسباب کشی مانند یک کمد کوچک عمل کرده و می توانید لباس های حساس و مجلسی و انواع کت و شلوار را داخل آن آویزان کرده تا از چروک و خراب شدن لباس هایتان جلوگیری نمایید.

لازم به ذکر است شما میتوانید از کارتن های اسباب کشی سایز بزرگ برای بسته بندی وسایل برقی داخل آشپزخانه و یا انواع قابلمه و ظروف پلاستیکی که دارای حجم زیاد و وزن کم میباشند استفاده کنید.

کارتن اسباب کشی از کجا بخرم؟

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید