دغدغه بسیار از افراد هنگام اسباب کشی پیدا کردن کارتن اسباب کشی مناسب است تا وسایل آن ها آسیب نبیند. در این مطلب به شما یاد می دهیم چگونه بهترین کارتن اسباب کشی را با توجه به بودجه خود تامین کنید.

خرید کارتن اسباب کشی + مزایا و قیمت

به گزارش سلام نو، اگر قصد جابه‌جایی دارید، مستاجرید یا خانه جدید خریده‌اید؛ حتما باید به فکر تهیه کارتن اسباب کشی هم باشید. می‌دانیم که اگر پیدا کردن کارتون‌ها به درستی انجام نشود ممکن است خیلی از وسایل شما حین اسباب کشی خراب شود یا از بین برود، خصوصا شکستنی‌ها و ظروف آشپزخانه که این روزها بسیار هم گران شده است.

مطمئنا اگر کارتن اسباب کشی شما مقاوم و خوب باشد، خیلی از خطرات از وسایل شما دور خواهد شد.

حمل و نقل انواع وسایل که گاهی برای افراد دغدغه آور است، می تواند با وجود چند کارتن با کیفیت که از طریق مراکز معتبر اینترنتی خریداری می شود، به آسانی انجام گیرد. میتوانید این جعبه ها را پس از مصرف به مراکز بازیافتی تحویل دهید. 

قیمت کارتن اسباب کشی 

قیمت کارتن اسباب کشی متفاوت است، این قیمت بستگی دارد که شما از چه نوع کارتنی استفاده می‌خواهید بکنید؛ کارتن نو یا دست دوم و کهنه، سایز آن چه اندازه‌ای باشد، مقاومت آن چقدر است و …! طبیعی است که قیمت کارتن اثاثیه نو بیش‌تر از انواع دیگر کارتن‌هاست و بسته به مقاومت و تعداد لایه های کارتن این قیمت بالاتر و پایین‌تر خواهد شد.

خرید کارتن اسباب کشی

خرید کارتن اسباب کشی

برای خرید کارتن اسباب کشی شما باید هزینه بیش‌تری کنار بگذارید و بودجه زیادتری برای این بخش در نظر بگیرید. طبیعی است که خرید کارتون‌های نو قیمت بیش‌تری به نسبت کارتن دست دوم دارد و شما باید این قضیه را مد نظر داشته باشید.

اما این هزینه بیش‌تر مزیت‌هایی نیز برای شما دارد، مثلا این‌که از مقاومت کارتن اطمینان دارید، اکثر کارتن‌های موجود برای خرید 5 لایه هستند و مقاومت خوبی برای جابه‌جایی وسایل دارند و شما می‌توانید با خیال راحت ظروف چینی و بلور خود را نیز در کارتن اثاثیه نو بگذارید و به منزل جدید خود بروید.

 کارتن دست دوم برای اسباب کشی

کارتن دست دوم کارتن هایی هستند که پس از یک بار استفاده تهیه شده اند. یعنی کارتن های بسته بندی محصولات خانگی را تصور کنید که توسط شرکت سازنده در جعبه های کارتونی قرار گرفته اند. این کارتن ها پس از اینکه محصول از آنها خارج می شوند، قابل استفاده برای کار های دیگر هستند. فروش کارتن دست دوم از همین طریق صورت می گیرد.

خرید کارتن دست دوم 

شما برای خرید کارتن دست دوم می توانیدبه مراکز مختلفی مراجعه کنید. 

قیمت کارتن دست دوم

قیمت کارتن دست دوم به سایز کارتن های موجود در بازار و مراکز فروش کارتن بستگی دارد. حتما قبل از خرید قیمت های درج شده بر کارتون های دست دوم را در نظر بگیرید. با یک مقایسه ساده و کنار هم قرار دادن تعرفه های شرکت ها می توانید با اطمینان کامل کارتن های دست دوم را خریداری کنید.

مزایای کارتون دست دوم

کارتن های دست دوم به نوبه خود مزایای را دار می باشند. قیمت و میزان هزینه پرداختی همواره یکی از دغدغه های خریداران کارتن بوده است. برای مثال مردم جهت یک اسباب کشی ساده باید هزینه های گزافی را برای خرید کارتن صرف می کنند. قیمت کارتن دست دوم به نسبت کارتون های دیگر به صرفه تر و ارزان تر است. شما برای یک اسباب کشی ساده و جا به جای اندک وسایل و غیر ضروری لازم نیست هزینه زیادی را برای خرید کارتن بپردازید. شما با یک انتخاب هوشمندانه می توانید خرید کارتن دست دوم را به کارتن های نو ترجیح دهید زیرا کارتن های اسباب کشی برای همیشه مورد استفاده نخواهند بود.

علاوه بر قیمت مناسب کارتن های دست دوم، یک مزیت دیگر را نیز می توانید به آن ها اضافه کنید. در گذشته مردم برای اینکه در مواقعی مانند اسباب کشی که نیاز به کارتن دارند، با مرجع و گشت و گذار در بین فروشگاه ها و مراکز مختلف سعی بر رفع نیاز خود داشتند. رفع نیاز به کارتن از این طریق همواره میسر نبود. زیرا هیچ مغازه و یا مرکزی به یکباره نمی تواند تمامی کارتون های موجود را در اختیار شما قرار دهد. شما نمیتوانستید نیاز خود به کارتن را از این طریق بر طرف کنید. 

کارتن اسباب کشی ارزان

کارتن اسباب کشی ارزان


شاید شما گزینه‌ای دیگر برای تهیه کارتن اسباب کشی ارزان مد نظر دارید و آن هم سر زدن به سوپر مارکت‌ها و مغازه‌ها یا افرادی است که کارتن خالی دارند تا از آن‌ها کارتن اثاثیه را با قیمت ارزان بخرید.

این کارتن‌ها نیز ممکن است ریسکی که در گزینه قبل به شما گفتیم را داشته باشد، یعنی اگر این کارتن‌ها شل باشند و مقاومت لازم را نداشته باشند؛ ممکن است هم پولی که برای آن‌ها داده‌اید هدر برود و هم وسیله‌هایتان آسیب ببیند. پس اگر قصد خرید کارتن اسباب کشی ارزان قیمت دارید، باید دقت کنید که کارتن مناسبی تهیه کنید؛ به خصوص برای حمل اثاثیه منزل به شهرستان که مسافت طولانی‌تری در پیش است حتما باید از کارتن‌های محکم و سالم استفاده کنید. اگر سراغ سوپرمارکت و میوه فروشی می‌روید، به تمیز بودن کارتن خالی برای اثاث کشی نیز دقت کنید؛ بعضی از کارتن‌ها اصلا بهداشتی نیستند و ممکن است وسایلی که در آن می‌چینید را کثیف و آلوده کنند.

کارتن رگال دار برای لباس

یکی از بهترین کارتن های بسته بندی پوشاک کارتن های رگال دار می باشد. کارتن رگال دار با قیمت مناسب و با کیفیت بالا نیز به فروش می رسد. کارتن رگال دار برای لباسهای مجلسی بسیار مناسب است. استفاده از این کارتن باعث میشود لباسهای شما چروک نشود چرا که همانند یک کمد لباس عمل می ­کند.

سخن پایانی 

نحوه بسته بندی وسایل در زمان اسباب کشی بسیار حائز اهمیت است. مواردی که برای خرید کارتن اسباب کشی باید در نظر بگیریم وزن کارتن، اندازه و جنس کارتن، ضخامت کارتن. همه این موارد با توجه به نوع وسایل متفاوت است.

بهتر است کارتنی که می‌خرید جای دست داشته باشد تا حمل آن راحتتر باشد و همچنین روی کارتن، برچسب داشته باشد تا بتوان روی آن نام و یا نوع وسایل داخل کارتن را نوشت. هرچه کارتن سبک تر باشد حمل آن آسانتر خواهد بود اما باید برای وسایلی که سنگین هستند مقاومت آن را هم در نظر بگیرید.

برای بسته بندی وسایل شکستنی از کارتن مقاوم یا کارتن ۵ لایه استفاده کنید تا اگر ضربه­ ای به آن وارد شد مشکلی پیش نیاید. 

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید