نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به حادثه بالن های شهرداری، با بیان اینکه در حال بررسی موضوع هستیم، تاکید کرد: پیمانکار باید الزامات را رعایت می‌کرد.

نایب رئیس شورای شهر: برخورد با متخلفین سقوط بالن در شهرداری منطقه ۲۱ / پیمانکار باید در موضوع بالن های قرمز الزامات را رعایت می کرد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، پرویز سروری روز سه شنبه در ابتدای یکصد و هشتاد و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به انتقادات درمورد بالن های شهرداری و اتفاقاتی که برای چند کودک با ترکیدن بالن افتاد، گفت: استفاده از بالن‌ها از اقدامات خلاقانه برای معرفی پروژه‌های شهری بود.

وی افزود: موضوع در حال بررسی است تا بدانیم اشکال کار کجا بوده است. پیمانکار باید الزامات را رعایت می‌کرد اما هنوز پروژه آغاز نشده بود.

به گفته سروری، موضوع بالن‌ها کار خلاقانه‌ای در جهت معرفی پروژه‌های شهرداری تهران بود و با توجه به سقوط این بالن در قطعه زمینی در محدوده شهرداری منطقه ۲۱ دادستانی به موضوع ورود کرده و در حال بررسی ابعاد آن است اما خود شورای شهر تهران نیز به این موضوع ورود کرده است و پس از بررسی ابعاد موضوع، قطعا با متخلفان برخورد می شود.

سروری همچنین با اشاره به سفر تیم مدیریت شهری به کشور چین و دستاوردهای این سفر گفت: ثمره این سفر موفقیت آمیز این است که خط تولید ۷۹۱ دستگاه واگن افتتاح شده و طی ۱۲ ماه آینده اولین محموله وارد کشور خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برای تاکسی، اتوبوس و موتورسیکلت‌های برقی نیز مذاکرات لازم انجام شده است، گفت: امیدواریم که ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت توسعه یابد.

سروری در بخش دیگری از این گفت و گو با اشاره به شرایط جنگ غزه، گفت: روز گذشته تعداد شهدای مظلوم فلسطینی از مرز پنج هزار نفر گذشت و جنایتکاران صهیونیستی در مقابل حمله کاملا نظامی حماس یک بمباران غیرنظامی را در دستور کار خود قرار دادند تا انتقام را از مردم فلسطین بگیرند.

وی افزود: این اسرائیل نیست که در منطقه با فلسطین مقابله می‌کند بلکه آمریکا عملا اسرائیل را از چرخه خارج کرده و تنفس مصنوعی به او می‌دهد؛ آمریکا با تمام ظرفیت وارد منطقه شده و آنها باید به وابستگان خود پاسخگو باشند چون اعتبارشان به شدت مورد سوال قرار گرفته است.

سروری با بیان اینکه حنای آمریکایی‌ها برای کشورهای وابسته به آن نیز دیگر رنگی ندارد، گفت: درمورد بحث حقوق بشر که آمریکایی‌ها مدعی آن بودند آمروز باید جواب بدهند چطور از سلاح‌های ممنوعه در یک منطقه کوچک استفاده شده و هزاران زن و کودک به فجیع‌ترین شکل ممکن مورد حمله قرار بگیرد؛ آمریکایی‌ها امروز در موضع ضعف و حقارت قرار گرفته اند و افولی که رهبر معظم انقلاب پیش‌بینی فرموده بودند، نزدیک است.

وی افزود: امروز همه مسلمانان و آزادگان جهان همراه با کسانی که بویی از انسانیت برده‌اند، خود را در کنار فلسطین می‌بینند.

این عضو شورای شهر تهران در ادامه خاطرنشان کرد: امروز در مراسمی از مدال‌آوران هانگژو که برای کشور افتخارآفرینی کردند، تجلیل خواهیم کرد.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید