مسعود فروتن کارگردان سینما و تلویزیون ویدیویی از او در برنامه «ای‌کاش » که در مورد خصوصیات و توصیف اخلاق گوگوش(فائقه آتشین) در جامعه و مهمانی‌های صحبت کرد در فضای مجازی منتشر شد مورد توجه کاربران قرار گرفت.

اظهارات عجیب مسعود فروتن کارگردان معروف در مورد گوگوش + فیلم

به گزارش سلام نو،مسعود فروتن متولد ۲ اسفند ۱۳۲۴ در آمل مازندران مجری بازیگر و کارگردان است.

او فارغ التحصیل کارگردانی سینما از دانشکده هنرهای دراماتیک می باشد که فعالیت خود را بعنوان کارگردان شروع کرد سپس با اجرا و در نهایت با بازیگری مشهور شد.

فروتن ما شش برادر و خواهر بودیم و فقط من بودم که به لحاظ خلق و خو کمی با آن‌ها فرق داشتم ، آن زمان رادیو وسیله سرگرمی ما بود من هم تند تند مشق‌ هایم را می‌نوشتم که وقتی شب برنامه‌ های رادیو شروع می‌ شود کاری نداشته باشم ، درخانه ما همیشه روزنامه و مجله بود. زمان تحصیل در مدرسه بعنوان کارآموز به تلویزیون رفتم تا اینکه در دانشگاه با خانم رخشان بنی اعتماد و محمد صالح علاء که هر سه در تلویزیون بودیم هم کلاس شدم.

جرقه‌ کار حرفه‌ای من برای کارگردانی تلویزیونی از داشگاه هنرهای دراماتیک آغاز شد، آقای رکن الدین خسروی و آقای سمندریان آنجا تدریس می‌کردند. زمانی که وقت آزاد داشتم تئاترهای دانشگاه را می‌ دیدم که یک روز آقای رکن الدین خسروی پیشنهاد داد که من به عنوان کارگردان تلویزیونی در کنارش باشم.

فروتن سال ۱۳۵۴ تله تئاتر «استعمال دخانیات ممنوع» به کارگردانی خود و نویسندگی علی نصیریان را وارد تلویزیون کرد سپس نوروز ۵۷ برنامه موسیقی اصیل ایران را ساخت پس از انقلاب در سال ۱۳۵۹ برنامه لوبیاسحرآمیز را ساخت که بخاطر نوع پوشش مهمانان مجوز پخش نگرفت.

استاد فروتن در سال ۱۳۹۳ وقتی ۶۹ ساله بود با فیلم ۳۶۰ درجه به کارگردانی سام قریبیان در نقش دکتر بهرام اولین تجربه بازیگری را بدست آورد ایشان سپس با سریال دلدادگان در سال ۱۳۹۷ وارد قاب تلویزیون شد تا اینکه همین سال با سریال پدر بهرنگ توفیقی در نقش ناصر به شهرت رسید.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید