هواشناسی پیش‌بینی کرد که از شامگاه روز سه‌شنبه با ورود سامانه جدید، هوای مازندران بارانی و با کاهش دما همراه باشد.

آغاز باران شدید باران در مازندران از فردا

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، طبق پیش‌بینی هواشناسی، با ورود سامانه جدید از شامگاه سه شنبه هفته جاری، رگبار پراکنده باران ابتدا از مناطق غربی استان آغاز می شود و سپس با گسترش دامنه نفوذ در روز چهارشنبه تا صبح روز پنجشنبه نیز در مناطق مختلف مازندران شاهد بارندگی خواهیم بود.

هواشناسی مازندران پیش‌بینی کرد که با خروج تدریجی این سامانه ناپایدار، شرایط جوی مازندران در روزهای پنجشنبه و جمعه پایدار خواهد بود و شهروندان هوای صاف و آفتابی با افزایش نسبی دما را در آخر هفته تجربه خواهند کرد.

شرایط جوی امروز مازندران براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش یابـی هواشناسـی، صاف تا نیمه ابری گاهی با افزایش ابر، روز سه شنبه صاف تا نیمه ابری با افزایش دما و از بعدازظهر با افزایش ابر، اواخر شب از سمت غرب استان رگبار پراکنده باران و با وزش باد به نسبت شدید پیش‌بینی شده است.

آسمان مازندران در روز چهارشنبه نیمه ابری تا ابری همراه با کاهش نسبی دما، رگبارو رعد و برق پراکنده، وزش باد و از شب با کاهش ناپایداری، روز پنج‌شنبه صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما و در آخرین روز هفته جمعه را نیز صاف تا نیمه ابری و با افزایش محسوس دما همراه خواهد بود.

داده‌های دریافتی از ایستگاه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که قراخیل قائم شهر با ثبت دمای ۲۸.۵ و بلده با ۱۵.۸ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق مازندران در طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

دمای هوای شهر ساری مرکز مازندران نیز امروز در گرم‌ترین ساعت به ۲۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد که این میزان در مقایسه با روز گذشته بیش از ۲ درجه کاهش نشان می‌دهد.

وضعیت امروز دریای خزر نیز با موج متوسط و باد ضعیف پیش‌بینی شده است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید