رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: با همکاری سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات این ۱۰ حمله سایبری را خنثی کردیم و در یک نمونه با گزارشی که از این دو نهاد اطلاعاتی به دست ما رسید مشخص شد که در آینده نزدیک حتما به سامانه زیرساختی دیسپچینگ برق حمله می‌شود. این آسیب‌پذیری‌ها را بررسی کردیم و ۱۶ اقدامات عملیاتی تدوین شد و با یک اقدام کارشناسی این حمله خنثی شد.

سردار جلالی: در سال گذشته ۱۰ حمله سایبری را کشف و خنثی کردیم

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، سردار غلامرضا جلالی در نشست خبری به مناسبت هفته پدافند غیرعامل اظهار کرد: امسال برای اولین‌بار بعد از ۷۵ سال اشغال فلسطین که ارتش رژیم تلاش می‌کرد در مردم و کشورها رعب و وحشت ایجاد کند، شکست خورد، در حالی که با شکست ارتش‌های عربی در جنگ ۶ روزه، اسرائیل برای خودش بازدارندگی ایجاد کرده بود و شاید ارتش‌های عربی به دلیل همین شکست‌ها از مقابله با اسرائیل طفره می‌رفتند.

وی افزود: این رژیم مدعی بازدارندگی در حوزه اطلاعاتی بود و تاکید می‌کرد هر توطئه‌ای را در نطفه خفه کند و با استراتژی نظامی پیشدستانه جلو برود.

جلالی یادآور شد: بعد از آن که تفکر مقاومت با پیروزی انقلاب اسلامی بخصوص در لبنان توسعه پیدا کرد و تشکیل حزب الله با عملیات پی‌درپی علیه آمریکا و اسرائیل توانست آنان را از لبنان بیرون کند. توسعه این تفکر در حماس و فلسطینی‌ها که تا حدودی مذاکره را در دستور کار داشتند به رشد پروژه مقاومت در فلسطین انجامید.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور تاکید کرد: امروز بعد از ۷۵ سال همه استراتژی‌های اسرائیل شکست خورده و یک تهاجم دریایی، زمینی و هوایی از سوس حماس شکل گرفته که موجب وارد شدن بزرگترین تلفات به رژیم صهیونیستی شده است.

وی افزود: در این مدل از جنگ تعریف برنده یا بازنده نیازمند مقداری صبر و تحمل است همانطور که در جنگ ۳۳ روزه هم اسرائیل به همه خواسته‌های حزب‌الله تن داد، امیدواریم این اتفاق برای حماس هم رخ دهد.

وی با بیان این‌که «در طول یک سال ۱۰ حمله سایبری را کشف و خنثی کردیم»، اظهار کرد: ما با همکاری سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات این ۱۰ حمله سایبری را خنثی کردیم و در یک نمونه با گزارشی که از این دو نهاد اطلاعاتی به دست ما رسید مشخص شد که در آینده نزدیک حتما به سامانه زیرساختی دیسپچینگ برق حمله می‌شود. این آسیب‌پذیری‌ها را بررسی کردیم و ۱۶ اقدامات عملیاتی تدوین شد و با یک اقدام کارشناسی این حمله خنثی شد.

ادامه دارد ....

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید