تیم فولاد هرمزگان قهرمان رقابتهای فوتبال ساحلی جوانان باشگاه های کشور شد.

قهرمانی فولاد هرمزگان در رقابتهای فوتبال ساحلی جوانان باشگاه های کشور

 به گزارش سلام نو به نقل از فارس، دورنهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی جوانان باشگاه های کشور  به میزبانی فولاد هرمزگان و با حضور تیم های شاهین خزر رودسر، شهرداری چلیچه و مقاومت گلساپوش یزد به میزبانی فولاد هرمزگان در زمین ساحلی غدیر بندرعباس برگزار شد.

در روز نخست این رقابتها تیم فولاد هرمزگان موفق شد با نتیجه ۸ بر ۳ از سد مقاومت گلساپوش یزد عبور کند و در روز دوم نیز فولاد هرمزگان  با نتیجه ۳ بر ۲ از سد شاهین خزر رودسر عبور کرد تا قهرمانی خود را در این مسابقات مسجل کند.

فولاد هرمزگان در سومین و آخرین دیدار مرحله نهایی لیگ برتر جوانان کشور در یک بازی تشریفاتی به مصاف شهرداری چلیچه رفت و این تیم را با نتیجه ۸ بر ۳ شکست داد تا برای دومین سال پیاپی قهرمان رقابتهای فوتبال ساحلی جوانان باشگاه های کشور شود.

در پایان این رقابتها عیسی عبید حق با ۱۶ گل بهترین گلزن و وهاب غلامی عنوان برترین دروازه بان مسابقات را به خود اختصاص داد.
امیر حسین حمزه پور، وهاب غلامی محمد حسینی، امیر حسین دهقانی، طاها پورراست، مبین عبدالله پور بندری، یاسین پسنده، عیسی عبید حق، علی عمران زاده، عمار دیودل، امیر محمد کریمی،  سعید رضا عالی پور، محمد طاها بارانی، محمد جواد حیدری، علیرضا مولد زاده و محمد عرفان اسمعیل زاده بازیکنان تیم فولاد هرمزگان را تشکیل می دادند.

پایان پیام/

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید