سازمان هواشناسی با اشاره به بارش‌های پراکنده طی امروز و فردا در برخی استان‌ها از ورود سامانه بارشی جدید طی سه‌شنبه و گسترش فعالیت آن را پیش بینی کرد.

 ورود سامانه بارشی جدید به ایران از سه شنبه ۲ آبان ماه/ این استان ها منتظر بارش شدید باشند

به گزارش سلام نو به نقل از بورس پرس، سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در مناطقی از سیستان و بلوچستان، شرق کرمان و هرمزگان افزایش ابر گاهی رعد و برق و وزش باد روی می‌دهد و در دامنه‌های البرز واقع در مازندران ابرناکی، وزش باد و رگبار پراکنده پیش‌بینی شده است.

بر اساس این گزارش، دوشنبه در هرمزگان، جنوب کرمان و سیستان و بلوچستان وزش باد و بارش پراکنده روی می‌دهد. سه‌شنبه نیز به‌تدریج با ورود سامانه بارشی به غرب در شمال خوزستان و استان‌های ایلام لرستان،‌ کرمانشاه، همدان، مرکزی، قم، البرز و تهران رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

چهارشنبه گستره فعالیت سامانه بارشی برای دامنه‌های زاگرس واقع در جنوب غرب و استان‌های لرستان، مرکزی، قم، مناطقی از مرکز و شرق بوده و با نفوذ جریانات شمالی به سواحل دریای خزر در مناطقی از شمال غرب، سواحل شمالی، خراسان شمالی و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در قزوین، البرز و تهران ابرناکی و بارش پراکنده همراه با وزش باد و کاهش موقتی دما روی می‌دهد. پنجشنبه بارندگی در نیمه غربی کاسته شده و سامانه بارشی در مناطق شرقی و جنوب شرق باعث بارش باران گاهی وزش باد و رعد و برق می‌شود. همچنین امروز و فردا، خلیج‌فارس و چهارشنبه دریای خزر مواج خواهد بود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید