پوشیدن کاپشن در هوای گرم تل‌آویو توسط نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و در دیدار با مقامات قبرس و ایتالیا، واکنش کاربران صهیونیست را به همراه داشت.

 کاپشن نتانیاهو در هوای گرم تل‌آویو سوژه شد / عکس

به گزارش سلام نو به نققل از ایرنا، روزنامه صهیونیستی «ایزرائیل هیوم» از واکنش کاربران صهیونیست به کاپشن پوشیدن «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدارهای جداگانه با نخست وزیر ایتالیا و رئیس جمهوری قبرس خبر داد.

این رسانه صهیونیست نوشت: کاربران در توئیتر این سئوال را مطرح کردند که چرا نخست وزیر در یک هوای گرم و در داخل ساختمان سرپوشیده، در دو دیدار جداگانه با رهبران کشورهای مختلف، کاپشن پوشیده است.

روزنامه صهیونیستی «ایزرائیل هیوم» با اشاره به پوشیدن تی‌شرت خاکی نظامی توسط «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهوری اوکراین، نوشت: پوشیدن تی‌شرت توسط زلنسکی معنادار بود اما پوشیدن کاپشن از سوی نتانیاهو در هوای ۲۵ درجه سانتیگراد در تل آویو، غیرقابل انتظار است.

براساس گزارش این رسانه صهیونیست، برخی کاربران توئیتر با اشاره به عمل قلب انجام شده توسط نتانیاهو نوشتند شاید نخست‌وزیر با پوشیدن تی‌شرت، چیزی را می خواهد از دید عموم پنهان کند.

برخی از کاربران نیز با اشاره به حضور مقامات خارجی در محل ملاقات نخست وزیر، نوشتند که شاید کولر محل ملاقات بیش از حد این محل را سرد کرده و نخست‌وزیر سردش شده است!

وضعیت سلامتی نتانیاهو در هاله ای از ابهام قرار دارد زیرا مدت زیادی از زمانی که وی برای گذاشته شدن ضربان ساز در قلبش بستری شد، نگذشته است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اکنون نه تنها مقبولیت خود را در میان صهیونیست ها از دست داده بلکه یک پرونده قضائی سنگین در انتظار وی است.

صهیونیست ها، نتانیاهو را مقصر اصلی شکست در جنگ غزه اعلام کرده اند و استعفا و محاکمه وی اکنون به یک خواست عمومی در میان صهیونیست ها تبدیل شده است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید