در ویدیو زیر شاهد تصاویری از لحظه شکار یک بچه اسب آبی توسط تمساح خواهید بود.

شکار بچه اسب آبی تازه متولد شده توسط تمساح گرسنه + فیلم

به گزارش سلام نو، تمساح عظیم نیل بدون زحمت یک بچه اسب آبی را شکار کرد و خورد. مشخص نیست که تمساح اسب آبی را کشته یا اینکه مُرده متولد شده است.

ویدئوی وحشتناک لحظه‌ای که یک تمساح عظیم الجثه یک بچه اسب آبی را شکار کرد - در حالی که بند نافش هنوز به آن متصل است - را نشان می‌دهد.

این فیلم نشان می‌دهد که تمساح بدون زحمت بچه اسب آبی را در حالی که در آب گل آلود رودخانه مارا در کنیا به اطراف تاب می‌دهد.

این تمساح توسط فرانکی آدامسون، عکاس ساکن در کمپ گاورنر مشاهده شد.

تمساح‌ها به ندرت اسب آبی‌های بالغ را آزار می‌دهند. با این حال، فرانکی آدامسون می‌گوید این تمساح ممکن است از این فرصت استفاده کرده و آن را از کنار مادرش شکار کرده باشد.

آدامسون توسط یکی از همکارانش از این رویداد مطلع شد. وی گفت: وقتی من به تمساح نزدیک شدم بچه اسب آبی را در آرواره هایش نگه داشته بود و من کاملاً مطمئن بودم که مرده است.

با این حال، او اضافه کرد که در آن زمان هیچ اسب آبی دیگری در این بخش از رودخانه دیده نشد، که نشان می‌دهد بچه اسب آبی ممکن است مرده به دنیا آمده باشد و بعدا توسط تمساح گرسنه پیدا شده باشد.

آدامسون گفت: این سؤالاتی را در ذهن من ایجاد کرد که آیا تمساح آن را کشته است یا اینکه وقتی بدنیا آمده آن را ربوده است، زیرا بعداً دیدم که بند ناف بچه اسب آبی هنوز متصل است.

وی می‌گوید عموماً اعتقاد بر این است که تمساح از ترس کشته شدن اسب آبی بالغ را تهدید نمی‌کند، اما گفت که آن‌ها شکارچیانی فرصت طلب هستند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید