نفرات برتر جشنواره همای رحمت بیمه رازی که با هدف نماینده محوری و بازاریابی تهاجمی اجرایی شده بود، معرفی شدند.

معرفی نفرات برتر جشنواره همای رحمت

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، در میانه بهمن ماه سال گذشته با توجه به اعیاد رجب و نیمه شعبان جشنواره (همای رحمت) از ۱۶ بهمن تا ۱۵ اسفندماه با هدف نماینده محوری و توجه به نمایندگان حقیقی، بازاریابی تهاجمی و جذب پرتفوی باکیفیت، افزایش میزان فروش نقدی و افزایش انگیزه و ایجاد نشاط در شبکه فروش در ایام انتهایی سال برگزار شد.

در این جشنواره ۹۹۸ نماینده امکان ورود به جشنواره را پیدا کردند که ۸۸۴ نماینده رشد فروش را به ثبت رسانده‌اند.

بر اساس این گزارش، ۶۸۴ نماینده توانستند در مدت زمان برگزاری این جشنواره مولفه‌]ای مدنظر جشنواره را دریافت کنند که در نهایت میزان فروش نمایندگان در مدت یک ماهه برگزاری جشنواره همای رحمت نسبت به ۱۰ ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱ رشد ۴۳ درصدی را در بخش بیمه‌های غیر زندگی به ثبت رسانده است.

همچنین رشد وصولی از سوی نمایندگان ۶۱ درصد و کارمزد دریافتی نمایندگان رشد ۱۱۲ درصدی را به ثبت رسانده است.

بررسی‌ها حکایت از آن دارد سه نماینده شکوه فراز آریا، نازنین ربیعی و محسن حاج میرزا علی اکبر بالاترین میزان امتیازات این جشنواره را به ترتیب از آن خود کرده‌اند.

بر اساس گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی در دو سال اخیر بنابر پنج چرخش استراتژیک توجه ویژه‌ای به حوزه نماینده محوری و رشد عملکرد نمایندگان داشته و از مدیریت‌ها و معاونت‌های اجرایی و فنی خواستار برگزاری جشنواره‌های فروش و معرفی محصولات بیمه‌ای با هدف افزایش ضریب نفوذ بیمه، افزایش عملکرد نمایندگان و ارائه خدمات به‌روز را داشته است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید