محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه امروز در جلسه‌ای که به‌منظور تسهیل در اجرای پروژه نورد گرم ۲ این شرکت برگزار شد، گفت: پروژه نورد گرم ۲ فولاد مبارکه یکی از بزرگ‌ترین، حیاتی‌ترین و تعیین‌کننده‌ترین پروژه‌های این شرکت است و با توجه به وابستگی صنایع مختلف کشور به ورق‌های فولادی، یکی از راهبردی‌ترین پروژه‌های صنعت کشور ازجمله صنایع لوازم خانگی و خودروسازی است.

پروژه نورد گرم ۲ فولاد مبارکه یکی از راهبردی‌ترین پروژه‌های صنعت کشور است

این پروژه گلوگاه بسیاری از پروژه‌های ملّی ازجمله پروژه‌های انتقال گاز و انتقال آب است و تأکید رئیس‌جمهور محترم در بازدید از شرکت فولاد مبارکه، به سرانجام رسیدن پروژه نورد گرم ۲ در همین دولت بود و در این راستا ضروری است تا همه توان و ظرفیت موجود برای اجرای این پروژه به کار گرفته شود.

این پروژه طی سال‌های گذشته همچون بسیاری از دیگر پروژه‌های کشور، به دلیل تغییر روزمره شرایط پیرامونی با تأخیر مواجه بوده است. بزرگی، ابعاد مختلف، تأمین‌کنندگان آن از کشورهای مختلف این پروژه که باید در این پروژه سهیم شوند، موجب شده تا ناگزیر با تأخیر مواجه شود.

همّت فولاد مبارکه بر این است تا تأخیرات به وجود آمده را با برنامه‌ریزی دقیق، سرعت‌بخشی به کار و اعتقاد برای تحقق این پروژه جبران شود و بتوانیم در موعد تعیین‌شده قبلی برنامه را اجرا کنیم و پروژه در مدار تولید قرار گیرد.

پشتیبانی‌های لازم از نظر مالی، امکانات و تجهیزات برای اجرای پروژه نورد گرم ۲ صورت گرفته و این پروژه در اولویت فولاد مبارکه است.

امروز فرایند تکمیل پروژه نورد گرم ۲ فولاد مبارکه به‌صورت ۳ شیفت و با قوّت تمام در حال انجام است، به‌گونه‌ای که برنامه‌ریزی‌های لازم برای نصب تجهیزات در بخش‌های مختلف این پروژه نیز به صورت همزمان در حال اجراست.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید