کاربران فضای مجازی به مقایسه پاداش اعضای تیم ملی فوتبال با وجود شکست های سنگین در جام جهانی و قهرمانان المپیک پرداختند و به روند موجود انتقاد کردند.

خودروی ۱۰۰میلیاردی‌ فوتبالیست ایرانی
به گزارش سلام نو به نقل از اعتماد، محمد حسین کنعانی زادگان بازیکن پر حاشیه ی تیم های ملی و پرسپولیس با وارد کردن یک دستگاه خودروی رنج روور ۱۰۰ میلیارد تومانی سوژه‌ی شبکه‌های اجتماعی شده است.

کنعانی در یک مصاحبه در خصوص خودرو وارداتی پاداش جام جهانی گفت: قیمت ماشین مرسدس بنز نارنجی رنگ من صد میلیارد نیست اما یک ماشین رنجروور وارد کردم که قیمت آن خودرو ۱۰۰ میلیارد تومان است.

افراد مشهور در هر کشوری هم حق دارند از ثروت خود به هر شکلی که دوست دارند، استفاده کنند.یک بازیکن در سطح حسین کنعانی هم که چندین سال است در سطح ملی و باشگاهی می‌درخشد حق دارد که چنین خودرویی سوار شود، اما دلیل انتقادات مردم از این ویدئو این است که این خودروی ۱۰۰ میلیاردی به عنوان پاداش شکست تحقیرآمیز تیم ملی در جام جهانی به آنان اعطا شده است.

پیش از این رسولی، قهرمان پرتاب دیسک بازی‌های آسیایی گفته بود: روزها تمرین و شب‌ها در اسنپ کار می‌کردم تا مایحتاج روزمره‌ام را تهیه کنم.
در اردو اتاقم سوسک داشت و غذا استامبولی و کشک بادمجان می‌دادند.
با صفر رفتم و طلای بازی‌های آسیایی را گرفتم.
مسئولان استان اراک قول حمایت داده بودند اما خبری از آنها نشد.
اولین مدال تاریخ استان مرکزی بود اما مسئولان استان آمدند، عکس‌هایشان را گرفتند و رفتند.

در زیر چند واکنش از کاربران فضای مجازی را بخوانید:

* برای خوردن ۶ گل از انگلیس و باخت به امریکا به کنعانی زادگان ماشین ۱۰۰ میلیاردی پاداش دادن. بعد قهرمان المپیک و قهرمان پارالمپیک دیگر رشته ها هنوز شغل ندارند و دستفروشی می کنند.

* کنعانی گفته "یک ماشین رنجروور وارد کردم که قیمت آن خودرو ۱۰۰ میلیارد تومان است." نوش جانت حسین آقا. اما به مردم حق بدهید وقتی این عددها را می‌شنوند، اعتصاب آن هم نه برای دستمزد که برای آپشن را درک نکنند و پیکان انتقادشان را علاوه بر مدیر به سوی شما که دم از غیرت می‌زنید، بگیرند.

* کنعانی زادگان‌ تو برنامه ‎شبهای فوتبالی: کارهای خیر زیاد می‌کنم که گوشی هدیه به هوادار ‎پرسپولیس یکیش بود. پرسپولیس باشگاه بزرگیه که باید با ماشین‌های گرون رفت دم درش. یه ماشین دارم که صد میلیارد پولشه (از محل هدیه واردات خودرو به ملی پوشان)

کد خبرنگار: ۲۸
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید