در ویدیو زیر شاهد تصاویری از حمله وحشتناک اسب آبی به خودروی سافاری یک زن و شوهر توریست در طبیعت خواهید بود.

حمله هولناک اسب آبی به خودروی گردشگران + فیلم

به گزارش سلام نو، حمله وحشتناک اسب آبی به خودروی سافاری اتفاق افتاد. در عرض چند ثانیه حمله وحشتناک اسب آبی با بیرون آمدن از آب رخ داد. حمله وحشتناک اسب آبیبه این صورت بود که دهانش را کاملا باز کرد و درب خودرو را گاز گرفت. قدرت اسب آبی به حدی بود که گلگیرها، قاب پنجره‌ها و آینه‌ها خم شده و فرورفت. یک زوج آمریکایی هنگام سافاری در بوتسوانا حمله وحشتناک اسب آبی را در دوربین ثبت کردند.

(ویدئو) حمله وحشتناک اسب آبی به خودروی سافاری

یک زوج آمریکایی هنگام سافاری در بوتسوانا با یک اسب آبی برخورد خطرناکی کردند و همه آن را در دوربین ثبت کردند.

بیل و لیندا از ایالات متحده، مجبور شدند در طول یک سافاری در بوتسوانا، به طور مستقیم تجربه کنند که حیوانات وحشی چقدر غیرقابل پیش بینی هستند. آن‌ها در حین گشت و گذار در دلتای اوکاوانگو، یک اسب آبی تنها را در برکه‌ای مشاهده کردند. اسب آبی که از آرامش لذت می‌برد ظاهراً با نگاه‌های کنجکاو و دوربین‌ها آشفته شد.

غول احساس ناراحتی کرد و حمله کرد. اما این زوج به جای فرار، دوربین‌های خود را بیرون آورده و از این حمله فیلمبرداری کردند.

در عرض چند ثانیه اسب آبی از آب بیرون آمد و دهانش را کاملا باز کرد و درب خودرو را گاز گرفت. قدرت اسب آبی به حدی بود که گلگیرها، قاب پنجره‌ها و آینه‌ها خم شده و فرورفت.

برای اینکه حیوان از حمله منصرف شود، راهنمای تور به راننده گفت با گاز دادن حیوان را مجبور به عقب نشینی کند. تا اینکه مهاجم به داخل آب عقب نشینی کرد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید