این آزمون از محل مجوز سازمان اداری و استخدامی کشور، افراد واحد شرایط را از طریق آزمون کتبی و ارزیابی تکمیلی به صورت پیمانی استخدام می‌کند.

آزمون استخدامی وزارت بهداشت برگزار شد

معاون آموزشی و کارآفرینی سازمان جهاددانشگاهی گیلان گفت: ۳۳۸۸ داوطلب آزمون استخدام وزارت بهداشت و درمان در حوزه های امتحانی سازمان جهاددانشگاهی استان با هم به رقابت می‌پردازند.

به گزارش سلام نو محمدعلی رحیمی‌پور در حاشیه برگزاری آزمون استخدامی بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی گیلان، در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: آزمون استخدامی وزارت بهداشت و درمان امروز ۲۸ مهرماه در هفت حوزه در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه ۳۳۸۸ نفر در این حوزه‌های امتحانی با هم به رقابت می‌پردازند، افزود: از این تعداد شرکت کننده ۷۵۰ نفر آقا و ۲۶۳۸ نفر خانم هستند.

معاون آموزشی و کارآفرینی سازمان جهاد دانشگاهی گیلان گفت: این آزمون برای تامین نیروی مورد نیاز در ۸۵ عنوان شغلی شامل پرستاری، داروسازی، پزشک عمومی، فوریت‌های پزشکی، خدماتی و اداری و ... برگزار می‌شود.

معاون آموزشی و کارآفرینی سازمان جهاد دانشگاهی گیلان با اشاره به اینکه یکی از حوزه‌های امتحانی، دانشگاه پیام نور است، خاطرنشان کرد: ۱۸۰۰ نفر خانم در این حوزه امتحانی با هم رقابت می‌کنند.

رحیمی‌پور یادآور شد: ۸۳۸ شرکت‌کننده در پنج مدرسه عصمت، پیک نور، آیت الله بهجت، ۱۷ شهریور و کیومرث صابری در این آزمون حضور دارند.

وی تاکید کرد: این آزمون از محل مجوز سازمان اداری و استخدامی کشور، افراد واحد شرایط را از طریق آزمون کتبی و ارزیابی تکمیلی به صورت پیمانی استخدام می‌کند.

کمبود ۳۰۰۰ نیروی انسانی در حوزه سلامت گیلان

 رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در حاشیه این آزمون در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه سرمایه انسانی موتور محرکه ارایه خدمات سلامت به مردم است، اظهار کرد: در کشور حدود ۵۰ هزار نفر و در استان گیلان حدود سه هزار نفر کمبود نیروی انسانی احساس می‌شود.

دکتر محمدتقی آشوبی با اشاره به پیگیری‌های مستمر برای جذب نیرو در دانشگاه علوم پزشکی گیلان، افزود: برای جذب ۵۰۳ نفر در دانشگاه علوم پزشکی گیلان مجوز استخدامی گرفته شده است.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در آزمون ۲۸ مهر ماه امسال ۳۶۷ نفر پذیرفته خواهند شد و آزمون بهورزی نیز متعاقباً اعلام می‌شود.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید