نصب یک سنسور فتوسل (سنسور حساس به نور) به پروژکتور ال ای دی می‌تواند مصرف برق شما را تا میزان زیادی کاهش دهد.

پروژکتور ال ای دی ارزان و با کیفیت، راهنمای خرید پروژکتور LED

مهم نیست قصد نورپردازی یک فضای بزرگ صنعتی را داشته باشید یا بخواهید یک فضای باغ ویلایی را نورپردازی کنید، در هر صورت بهترین انتخاب برای تامین روشنایی و نورپردازی چنین فضاهایی، پروژکتور ال ای دی است.

پروژکتورهای ال ای دی چراغ‌هایی هستند که برای روشنایی این دست فضاها به کمک ما می‌آیند. تاریخچه استفاده از پروژکتور به سال‌های بسیار قبل می‌گردد اما می‌توان نقطه تحول این مسیر را ساخت پروژکتورهای ال ای دی دانست. طبق بررسی‌های آزمایشگاهی پروژکتورهای ال ای دی با کیفیت تا 80 درصد مصرف انرژی کمتری نسبت به نمونه‌های قدیمی دارند که این موضوع با توجه به مقیاس نور تولیدی عدد بسیار قابل توجهی است.

نحوه‌ی نصب پروژکتور ال ای دی:

نصب پروژکتور ال ای دی پیچیده نیست و می‌توان با استفاده از پایه آهنی قدرتمند و پیچ‌های تنظیمی که در پروژکتور ال ای دی تعبیه شده نسبت به نصب پروژکتور ال ای دی اقدام کرد.

کدام پروژکتور ال ای دی ارزان‌تر است؟

پروژکتور ال ای دی با فناوری چیپ‌های SMD نسبت هب پروژکتور ال ای دی با چیپ COB ارزان تر است، زیرا فناوری ساخت آن قدیمی‌­تر بوده و نور آن با وجود پخش نور بازتر، کیفیت پایین‌­تری دارد.
همچین اگر پروژکتور ال ای دی دارای گواهینامه محافظ IP66 باشد قیمت آن بیشتر است.

 

نورپردازی با پروژکتور ال ای دی:

تامین نور عمومی با پروژکتورال ای دی:

رایج‌ترین کاربرد پروژکتورهای ال ای دی در ورزشگاه‌ها، سالن‌های ورزشی و اماکن عمومی است.
پروژکتور ال ای دی در عین مصرف بسیار کمتر نوری با شدت و حجم بالا را تولید می‌کند که فضای شما نسبت به استفاده از هر چراغ دیگری بی‌نیاز می‌کند. نور تولید شده در پروژکتورهای ال ای دی به صورت یکدست و یکپارچه فضا را روشن می‌کند و به عنوان مثال در یک فضای ورزشی به ورزشکاران در زمان حضور در زمین کمک می‌کند تا دید بسیار بهتری داشته باشند و تماشاچیان هم تجربه بهتر و خوشایندتری از فضا بگیرند.زیرا نور با کیفیت این پروژکتورها علاوه بر بهبود ایمنی محیط محل کار مانع از خستگی کارکنان می‌شود.

 

 

پروژکتور ال ای دی ارزان و با کیفیت، راهنمای خرید پروژکتور LED

نورپردازی دکوراتیو و تزئینی به وسیله پروژکتورهای ال ای دی:

به سبب قابلیت تنظیم شدت و جهت تابش نور از یک طرف و از طرفی دگیر امکان انتخاب رنگ‌های نور سفارشی برای پروژکتور ال ای دی این چراغ انتخابی محبوب برای نورپردازی تزئینی و دکوراتیور در اماکن تاریخی و فرهنگی است.

 

نور مناسب دوربین های مداربسته با کمک پروژکتورهای ال ای دی:

اگر در محیط مورد نظرتان برای نورپردازی از دوربین‌های مداربسته استفاده می‌کنید حتما تاکنون متوجه اهمیت نور فضایی که دوربین در آن محل نصب است، شده‌اید. نور پروژکتور ال ای دی روشنایی کافی و با وضوح بالایی را فراهم می‌آورد که به دوربین‌های مداربسته اجازه می‌أهد به بهترین نحو و بدون هیچ نویز و اختلالی تصاویر را ضبظ کنند.

سنسور نور پروژکتور ال ای دی و کمک به کاهش بیشتر مصرف برق

نصب یک سنسور فتوسل (سنسور حساس به نور) به پروژکتور ال ای دی می‌تواند مصرف برق شما را تا میزان زیادی کاهش دهد. این سنسور به صورت خودکار شدت نور خروجی پروژکتور ال ای دی را با توجه به میزان نور محیط تنظیم می‌کند و اینگونه در مصرف برق صرفه‌جویی می‌کنید و همزمان، با پایین آوردن میزان استهلاک، طول عمر پروژکتور LED را بیشتر می‌کنید.

مصرف بسیار کمتر انرژی یکی از مزایای پروژکتور ال ای دی نسبت به پروژکتور قدیمی است، از دیگر مزایا و برتری‌ها می‌توان به طول عمر بیشتر، حرارات تولیدشده‌ی کمتر و قابلیت شخصی‌سازی و سفارشی سازی در رنگ نورتنظیم شدت و زاویه تابش نور مطابق نیاز پروژه اشاره کرد.

منبع:اکووات/ecowat.com

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید